• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3610 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۶ شهريور

بدون تيتر

روستوف با بايرن‌مونيخ، ‌اتلتيكو مادريد و آيندهوون هم‌گروه شد
تيم روستوف با در اختيار داشتن سردار آزمون و سعيد عزت‌اللهي با برتري پرگل چهار بر يك مقابل آژاكس هلند به مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا صعود كرد. روستوفي‌ها اما بر اساس قرعه‌كشي انجام شده، در گروه D اين رقابت‌ها با تيم‌هاي بايرن مونيخ، اتلتيكو مادريد و پي اس وي آيندهوون قرار دارند و براي صعود به مرحله بعد كار بسيار سختي پيش رو خواهند داشت. با اين حال حضور سردار آزمون و سعيد عزت‌اللهي دو بازيكن جوان ايراني روستوفي‌ها در ليگ قهرمانان اروپا و بازي مقابل تيم‌هاي بزرگ بهترين فرصت براي آنها خواهد بود تا با ارايه عملكردي خوب، ‌مقدمات انتقال به تيم‌‌هاي بزرگ قاره سبز را براي خود فراهم كنند. به هر صورت كارلو آنجلوتي، سرمربي بايرن‌مونيخ بعد از پايان قرعه‌كشي ليگ قهرمانان آسيا تاكيد كرد كه عملكرد خوب روستوف در بازي مقابل آژاكس او را غافلگير و نگران كرده است و بايرن در بازي مقابل اين تيم‌ها كار آساني در پيش نخواهد داشت.

بازيكنان راه‌آهن  و خطر سقوط هواپيما
اعضاي تيم فوتبال راه‌آهن بعدازظهر پنجشنبه براي ديدار مقابل فجرسپاسي شيراز در چارچوب هفته چهارم مسابقات فوتبال ليگ يك باشگاه‌هاي كشور عازم شيراز شدند، اما در جريان اين سفر هوايي هواپيماي حامل آنها در ميانه راه به‌دليل نقص فني ناچار به بازگشت به فرودگاه مهرآباد شد. براساس اعلام مدير رسانه‌اي راه‌آهن، هواپيماي حامل آنها حتي در شرايط سقوط قرار داشت كه با مهارت خلبان از بروز اين حادثه جلوگيري شد و هواپيما به فرودگاه مهرآباد بازگشت. اين اتفاق باعث شد چند نفر از بازيكنان راه‌آهن شرايط جسماني بدي پيدا كنند. پس از اين اتفاق مسوولان باشگاه راه‌آهن در تماس با فريبرز محمودزاده، مسوول برگزاري مسابقات ليگ دسته اول خواستار تعويق زمان ديدار مقابل فجر شدند، اما وي اعلام كرد كه بازي بايد در زمان اعلام شده برگزار شود.

افشاي دليل اصلي جدايي ولاسكو از ايران؛ پولش را ندادند
درست است كه بعد از رفتن خوليو ولاسكو از تيم ملي واليبال، ايران هم توانست در رقابت‌هاي ليگ جهاني به مقام چهارم برسد و هم جواز حضور در المپيك را به دست آورد اما نه اسلوبودان كواچ و نه رائول لوزانو نتوانسته‌اند به مانند ولاسكو، بين واليبال‌دوستان و همچنين كارشناسان واليبال، چهره‌اي محبوب باشند. حالا كه چند سالي از رفتن ولاسكوي دوست داشتني از تيم ملي گذشته، جواد محتشميان ادعاي عجيبي را در مورد دلايل قطع همكاري او با فدراسيون واليبال مطرح كرده است. اين گزارشگر سرشناس واليبال گفته: همه فكر مي‌كنند ولاسكو به خاطر درخواست رييس‌جمهور آرژانتين، به كشورش برگشت تا هدايت تيم ملي آرژانتين را به عهده بگيرد. در حالي كه واقعيت چيز ديگري است و مسوولان فدراسيون واليبال به هر دليلي نتوانستند از پس پرداخت حقوق بالاي اين مربي بربيايند تا او برود و واليبال با يك مربي ارزان قيمت مثل كواچ به توافق برسد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون