• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3107 -
  • ۱۳۹۳ شنبه ۲۴ آبان

دستگيري اراذل و اوباش در مشهد

اعتماد|دو تن از اراذل و اوباش كه با انواع سلاح سرد به ايجاد رعب و وحشت در مشهد مي‌پرداختند از سوي پليس شناسايي و دستگير شدند.
به دنبال طرح شكايات متعدد مردمي در تماس با فوريت‌هاي پليسي 110 مشهد درباره وقوع شرارت چند تن از اراذل و اوباش مشهور مشهدي پرونده‌يي در اين خصوص تشكيل و به سرعت تيمي از ماموران نيروي انتظامي بررسي آن را در دستور كار خود قرار دادند.
تحقيقات پليسي نشان مي‌داد كه چند شرور با ايجاد باند شرارت به ايجاد رعب و وحشت در سطح شهر مشهد مي‌پردازند و با حمل انواع سلاح سرد غيرمجاز قصد آزار و اذيت شهروندان را دارند. سرهنگ شيرمحمدي، رييس پليس امنيت عمومي خراسان رضوي با اشاره به سابقه‌دار بودن اشرار اين باند به تشريح روند رسيدگي به پرونده پرداخت و گفت: در راستاي اجراي طرح‌هاي ارتقاي امنيت اجتماعي با محوريت برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش و اخلالگران نظم و امنيت عمومي، اعضاي يك باند شرارت‌هاي خياباني در مشهد شناسايي و تحت تعقيب قرار گرفتند. به اين ترتيب و با اخذ دستور بازپرس مجتمع قضايي امام خميني(ره) با توجه به اخلال در نظم و امنيت عمومي از سوي اين افراد شرور، تيم‌هاي اطلاعاتي پليس امنيت عمومي با انجام تحقيقات گسترده ميداني و چهره‌نگاري از متهمان موفق به شناسايي دو مرد 30 و 40 ساله شدند كه با ايجاد باندي مخوف اقدام به شرارت در سطح شهر مشهد مي‌كردند. به گفته سرهنگ شيرمحمدي، به دنبال تحقيقات و ردزني‌هاي گسترده گشت‌هاي نيروي انتظامي مخفيگاه متهمان در دو خيابان قوچاني و احمدآباد مشهد شناسايي شد كه به دنبال آن و در عملياتي ضربتي دو نفر از گردانندگان اين باند دستگير و براي انجام بازجويي‌ها به پليس آگاهي منتقل شدند. رييس پليس امنيت عمومي مشهد به شرارت اعضاي اين باند با انواع سلاح سرد شامل چوب، قمه، شمشير وچاقو اشاره كرد و گفت: در جريان بازجويي‌ها مشخص شد اين دو شرور كه با انواع سلاح سرد به ايجاد شرارت و نزاع مقرون به آزار و اذيت شهروندان مي‌كردند، قصد ادامه دادن شرارت‌هاي خود را داشتند كه با عمليات به موقع پليس در انجام نقشه خود ناكام ماندند. به اين ترتيب و با تكميل جزييات پرونده، دو شرور براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل داده شدند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها