• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3652 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۹ مهر

ابقاي سرمربي تيم ملي تكواندو

مقانلو: مي خواهم وسعت ديدم را بيشتر كنم

سرمربي تيم ملي تكواندوي مردان ايران براي حضور در دو رويداد فينال گرندپري و جام جهاني 2016 مشخص شد. بيژن مقانلو به عنوان سرمربي تيم ملي تكواندوي مردان ايران براي حضور در رقابت‌هاي فينال گرندپري (جايزه بزرگ) و جام جهاني 2016 انتخاب شد. بيژن مقانلو در سال‌هاي ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۰، ده سال سابقه عضويت در تيم ملي را داشته و در چهار سال پاياني سرگروه اين تيم بوده كه نقره و برنز جام جهاني، يك طلا و دو برنز قهرماني آسيا و برنز بازي‌هاي آسيايي را در كارنامه خود ثبت كرده است. مقانلو يكي از پرافتخار‌ترين مربيان حال حاضر تكواندوي ايران است كه از ۱۶ آبان ماه ۱۳۹۲ تاكنون سكان هدايت تيم ملي را بر عهده داشته و توانسته 113 مدال رنگارنگ (50 طلا، 28 نقره و 33 برنز انفرادي و يك نقره و برنز تيمي) را همراه با تيم ملي كشورمان به دست آورده و عنوان بهترين مربي جهان و آسيا در كارنامه وي به چشم مي‌خورد. مسابقات فينال جايزه بزرگ (گرندپري) 2016 در تاريخ 19 و 20 آذرماه و بيستمين دوره مسابقات جام جهاني تكواندو در روزهاي 22 و 23 آذرماه در شهر «باكو» آذربايجان برگزار خواهد شد. فينال مسابقات گرندپري (G8) و مسابقات جام جهاني (G2) است.
سرمربي تيم ملي تكواندو بعد از ابقا در سمتش در مصاحبه‌اي اعلام كرد: « فدراسيون تكواندو شرايط را ارزيابي كرد، با چند تن از مربيان نيز صحبت‌هايي داشته‌اند اما در نهايت تصميم بر اين شد كه من همكاري‌ام را با تيم ملي ادامه دهم. با توجه به اتفاقاتي كه در المپيك افتاد، مي‌خواهم وسعت ديدم را بيشتر كنم تا بتوانم در ادامه راه از تجربه‌هاي بد گذشته بهترين استفاده را كنم. من بايد نكات ريز را بيشتر ببينم و اميدوارم در آينده نتايج بهتري كسب كنيم.»
مقانلو با بيان اينكه كمتر از دو ماه فرصت تا جام جهاني و گرندپري باقي مانده، اظهار كرد: «فرصت كمي تا جام جهاني داريم و بايد بازيكنان را در اين فرصت آماده كنيم. شرايط سخت است اما ديگر چاره‌اي جز اين نداريم. اردوها از اول آبان شروع مي‌شود و از 15 بازيكن براي حضور در اردو دعوت كرديم. اميدوارم در جام جهاني حضور پررنگي داشته باشيم و بتوانيم كسب مقام كنيم. البته در اردوها از داشته‌هاي ليگ برتري استفاده مي‌كنيم و از چند بازيكن خوب ليگ برتر در اردو بهره مي‌بريم.»
وي درخصوص انتخاب كمك‌مربيانش نيز گفت: «هنوز گزينه خاصي را در نظر نگرفته‌ايم. چند گزينه داريم كه مهدي بي‌باك نيز جزو اين گزينه‌ها هست اما بايد با هم صحبت كنيم تا ببينيم شرايط چگونه است. بايد شرايط هر دو طرف در نظر گرفته شود و كمك مربيان مشخص شوند. مطمئنا كادر خوبي را خواهيم بست. اينكه گفته مي‌شود قطع همكاري بي‌باك قطعي است، درست نيست.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون