• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3670 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۰ آبان

خبر

دستگيري سارق خودرو با شليك پليس

باشگاه خبرنگاران|  يك سارق خودرو در محدوده منطقه انقلاب تهران با شليك پليس بازداشت شد. شب گذشته يكي از گشت‌هاي كلانتري انقلاب در حال گشت‌زني در محدوده مذكور بود كه مشاهده كردند فردي در حال باز كردن در يك خودروي سواري است و سعي دارد اين كار را در نهايت سكوت انجام دهد. اين اقدام ماموران را واداشت تا براي بررسي موضوع، به سمت وي تغيير مسير دهند اما زماني كه اين فرد خودروي پليس را ديد، با پاي پياده از محل گريخت و همين حركت كافي بود تا ماموران گشت انتظامي وي را به اتهام سرقت تحت تعقيب قرار دهند. از آنجا كه احتمال داشت در تاريكي شب اين سارق موفق به فرار شود، ماموران با شليك تير هوايي وي را زمينگير و دستگير كردند. با صداي شليك ماموران، اهالي محله مذكور به خيابان آمده و در اين ميان مالك خودرويي كه متهم سعي داشت در آن را باز كند، نيز به خيابان آمده و خودروي خود را شناسايي كرد و به ماموران گفت چند شب پيش نيز يكي ديگر از خودروهاي اين محدوده به سرقت رفته است. بر همين اساس، متهم به همراه شاكي به كلانتري منتقل شدند و با شكايت مالك خودرو تحقيقات از متهم آغاز شد و در نهايت وي به جرم خود مبني بر سرقت خودرو به روش غركردن در سمت راننده اعتراف كرد. سرهنگ اميري راد، كلانتر محله انقلاب درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با اعتراف وي پرونده تكميل و متهم براي تحقيقات پيرامون سرقت‌هاي احتمال ديگر به پايگاه سوم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شد.


جزييات تيراندازي در شهرك فدك اروميه

ايسنا|  فرمانده انتظامي شهرستان اروميه جزئيات تيراندازي در شهرك فدك اروميه را تشريح كرد. سرهنگ صمدپور گفت: موضوع تيراندازي در شهرك فدك اروميه به خاطر اختلاف مالي في مابين دونفر كه با هم نسبت فاميلي داشتند اتفاق افتاده و موضوع اختلاف يك فقره چك برگشتي 60 ميليون توماني بود. در اثر تيراندازي متاسفانه 3 نفر زخمي و 4 نفر هم در اثر سنگ‌خوردگي زخمي و در بيمارستان بستري شدند. عامل تيراندازي كه يك جوان 19ساله بود با تلاش عوامل انتظامي در مخفيگاهش دستگير شد. با اطلاعات كسب شده از مراكز درماني، مصدومان در حال مداوا بوده و وضعيت‌شان رضايتبخش اعلام شده است.

آتش‌سوزي در انبار مكانيكي كارخانه پارس شهاب

ايسنا| انبار قطعات مكانيكي در كارخانه پارس شهاب صبح ديروز دچار آتش‌سوزي شد. شهرام مومني، معاون عمليات آتش‌نشاني رشت، گفت: با اعلام اين آتش‌سوزي از طرف كاركنان كارخانه پارس شهاب نيروهاي آتش‌نشان به محل حادثه در ميدان مصلاي كارخانه پارس شهاب اعزام شدند. در داخل كارخانه پارس شهاب يك كارگاه قطعات مكانيكي به همراه انبار به مساحت تقريبي۳۰۰ متر مربع، وجود داشت كه طعمه شعله‌هاي آتش شده بود و ۱۴ نفر از آتش‌نشانان ۳ ايستگاه آتش‌نشاني در كمترين زمان توانستند شعله‌هاي آتش را كنترل كرده و از سرايت آتش به قسمت‌هاي ديگر كارخانه و نيز خسارات بيشتر جلوگيري كنند. مومني افزود: علت حادثه و ميزان خسارات وارد شده به اين كارخانه به وسيله كارشناسان در دست بررسي است. در اين آتش‌سوزي به كسي آسيب جاني نرسيد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون