• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3673 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۴ آبان

ويژه

برترين نشان تعالي منابع انساني، به همراه اول رسيد

همراه اول در هشتمين دوره جايزه تعالي منابع انساني، بالاترين نشان اين جايزه را از آن خود كرد.  به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، مراسم هشتمين دوره جايزه تعالي منابع انساني، ۲۳ آبان ماه با حضور دكتر سيد علي صدرالسادات، معاون توسعه مديريت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، دكتر حجت‌الله ميرزايي، معاون اقتصادي وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي و سيد مسعود همايونفر، رييس انجمن مديريت منابع انساني ايران در مركز همايش‌هاي بين‌المللي برج ميلاد برگزار شد.    

 

نيروگاه ماهتاب كهنوج
با تسهيلات بانك صنعت و معدن افتتاح مي‌شود
 نيروگاه توليد برق سيكل تركيبي كهنوج به ظرفيت 435 مگاوات طي مراسمي با حضور اسحاق جهانگيري، معاون اول رييس‌جمهوري افتتاح مي‌شود. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني بانك صنعت و معدن، اين نيروگاه با تامين مالي 230 ميليون يورويي بانك صنعت و معدن به اجرا درآمده است و براي 67 نفر، شامل 43 نفر در بخش توليد و 24 نفر در بخش اداري شغل ايجاد مي‌كند. احداث اين نيروگاه در شهرستان كهنوج استان كرمان تاثير مهمي بر اقتصاد منطقه دارد و مي‌تواند در فعال‌سازي فضاي كسب و كار منطقه نقش چشمگيري داشته باشد.

 

مديرعامل سايپايدك خبرداد
ارايه تسهيلات رايگان به زايران عتبات عاليات
 شركت سايپايدك به مناسبت ايام اربعين حسيني طرح ارايه خدمات ويژه به زايران سيدالشهدا (ع) را از 24 آبان‌ماه لغايت 3آذرماه به مدت 10 روزدر مسيرهاي منتهي به مرزهاي غرب و جنوب غرب كشوراجرا مي‌كند.   به گزارش سايپا نيوز، عليشاهي، مديرعامل سايپايدك با اعلام اين خبر اظهار داشت: با توجه به حضور ميليوني هموطنان در مراسم اربعين حسيني و حجم بالاي تردد زايران در جاده‌ها و مسيرهاي منتهي به مرزهاي مهران، شلمچه و چزابه، تمامي 57 نمايندگي گروه خودروسازي سايپا در استان‌هاي كرمانشاه، ايلام و خوزستان با امكانات و تجهيزات كامل تعميراتي آماده خدمت رساني به زايران و مشتريان محصولات گروه سايپا هستند.

 

افزايش 14 درصدي مصرف گاز CNG در استان خراسان جنوبي
 مصرف گاز CNG در استان خراسان جنوبي از ابتداي سال جاري تاكنون بيش از 14 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزايش داشته است. فرشيد دشتي در گفت‌وگو با خبرنگار اعتماد در بيرجند با اعلام اين خبر افزود: اين شركت از ابتداي امسال تاكنون بيش از 29 ميليون متر مكعب گاز CNG تحويل جايگاه‌ها داده است كه اين مقدار در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته 14 درصد افزايش داشته است. وي تصريح كرد: با توجه به قانون هدفمندي يارانه‌ها و افزايش قيمت بنزين سوخت، گاز با صرفه‌تر و بهينه‌تر از نقطه نظر زيست‌محيطي است و جايگزين بسيار مناسبي براي بنزين است.

 

استقرار ايستگاه‌هاي صلواتي و خودپردازهاي بانك ملت در شهرهاي مرزي
 بانك ملت در آستانه اربعين حسيني، دو ايستگاه صلواتي در مرزهاي شلمچه و مهران داير كرد.  به گزارش روابط عمومي بانك ملت، اين بانك در آستانه فرارسيدن اربعين سالار شهيدان، اباعبدالله الحسين(ع) و با هدف خدمات‌رساني به زايران كربلاي معلا، نسبت به برقراري دو ايستگاه صلواتي در مناطق مرزي مهران و شلمچه اقدام كرد. در عين حال بانك ملت با هدف ارايه خدمات بانكي به زايران اربعين حسيني، دستگاه‌هاي خودپرداز سيار خود را در مرزهاي شلمچه، چذابه و مهران نصب و راه‌اندازي كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون