• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3679 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۳ آذر

پيشخوان

يك تيم تروريستي توسط وزارت اطلاعات در شرق كشور متلاشي شد

معاون امنيتي وزير كشور اعلام كرد: يك تيم تروريستي ۴ نفره ديشب در شرق كشور به دست نيروهاي وزارت اطلاعات متلاشي شد. به گزارش فارس، ذوالفقاري معاون امنيتي وزير كشور گفت: يك تيم تروريستي دوشنبه شب توسط وزارت اطلاعات در شرق كشور متلاشي شد. وي افزود: اين تيم 4 نفر بودند كه يك نفر به هلاكت رسيد و سه نفر هم دستگير شدند و مقداري هم موارد منفجره به دست آمد.


انهدام تيم تروريستي تكفيري در سيستان و بلوچستان

تيم تروريستي تكفيري كه قصد ورود به سيستان و بلوچستان را داشت، توسط نيروهاي امنيتي شناسايي و منهدم شد. به گزارش ايلنا، علي‌اصغر ميرشكاري، معاون امنيتي استاندار سيستان و بلوچستان اظهار كرد: به دنبال هوشياري و دقت نظر نهادهاي امنيتي به ويژه سربازان گمنام امام زمان (عج) شب گذشته يك تيم تروريستي در سيستان و بلوچستان منهدم شد. وي افزود: تامين امنيت كار دشوار و سختي است اما با تلاش همه ارگان‌هاي امنيتي و اشراف اطلاعاتي آنها شرايط بسيار خوب امنيتي در استان حاكم است.


واكنش ابراهيم يزدي به اظهارات سردار رمضان شريف

ابراهيم يزدي به اظهارات سردار رمضان شريف، سخنگوي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي مبني بر اينكه «تا اواسط دولت احمدي‌نژاد بخش عمده‌اي از پروژه‌هاي اقتصادي و پول‌ساز كشور در حوزه خودروسازي در اختيار نهضت آزادي بوده است» واكنش نشان داد و گفت: «لازم به توضيح است كه بعد از دولت موقت زنده‌ياد مهندس مهدي بازرگان در سال 1359، سران و اعضاي نهضت آزادي ايران هيچ‌گونه مسووليتي در دولت‌هاي بعدي و نيز ساير نهادهاي بخش عمومي نظير خودروسازي نداشته است.»


اعتراض وكيل‌ تعدادي از كارگران به راي صادره در پرونده مرتضوي

وكيل‌مدافع تعدادي از كارگران شاكي در پرونده تامين اجتماعي، گفت: درخواست تجديدنظرخواهي به راي پرونده مديرعامل سابق سازمان تامين اجتماعي انجام شد. به گزارش ايسنا، مصطفي ترك‌همداني، اظهار كرد: محور اصلي اين درخواست مغفول ماندن عنصر مجرمانه اختلاس توسط مدير پيشين سازمان تامين اجتماعي است و با توجه به چينش و دسته‌بندي اعمال مديرعامل سابق در راي صادره، اميد زيادي به نقض يا اصلاح دادنامه دارم.


سردار نقدي: بسيجي بايد خود را با شرايط زمان و مكان وفق دهد

رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: بسيج ۱۱ اصل دارد كه يكي از اصول آن انعطاف‌پذيري است. بسيجيان بايد خودشان را با شرايط زمان و مكان وفق دهند. به گزارش مهر، سردار محمدرضا نقدي، رييس سازمان بسيج مستضعفين در همايش انقلابيون جوان با بيان اينكه ما در حدود دولت اسلامي، اصل حضور مردم در صحنه را داريم، اظهار كرد: همه جامعه در قبال مسائل موجود مسووليت دارند. موضوعاتي همچون نماز جمعه، زكات، امر به معروف و نهي از منكر، جهاد و دفاع از وظايف دسته‌جمعي است و همه در قبال آن مسوول هستند. سردار نقدي با تاكيد بر اينكه نبايد در بسيج احساس آشفتگي كنيم، گفت: بسيج ۱۱ اصل دارد كه يكي از اصول آن انعطاف‌پذيري است. بسيجيان بايد خودشان را با شرايط زمان و مكان وفق دهند. وي ويژگي تشكيلات بسيج را در داوطلبانه بودن آن دانست و تصريح كرد: بناي ما اضافه كردن امتيازات براي بسيجيان نيست بلكه روز به روز امتيازات بسيج را كمتر كرديم؛ اگر امتيازات بسيجي‌ها را زياد كنيم افراد رياكار وارد بسيجي مي‌شوند. بنابراين نبايد ويژگي داوطلبانه بودن بسيج را الان گرفت. وي تاكيد كرد: يك سطحي از بودجه را دولت براي استخدام كادر نيروهاي مسلح در نظر مي‌گيرد. مثلا پاسدارها هم بسيجياني هستند كه شغل‌شان فقط پاسداري است و كاري غير از اين ندارند بنابراين، اين افراد حقوق‌بگيران نيروهاي مسلح هستند كه دولت براي جذب آنها بودجه در اختيار ما قرار مي‌دهد. رييس سازمان بسيج مستضعفين افزود: ما امروز با كمبود كادر لازم در برخي حوزه‌ها مواجه‌ايم و دولت بايد بودجه‌اي را در اين خصوص براي ما در نظر بگيرد. وي در پايان گفت: امروز كارهايي كه بسيجيان انجام مي‌دهند اعجاب‌آور است و هيچ بخشنامه‌اي هم براي اين كارها به آنها ابلاغ نمي‌شود. من هر زماني به پايگاه‌هاي بسيج مي‌روم مطالب و فعاليت‌هاي جديدي مي‌شنوم كه هيچ بخشنامه‌اي در خصوص انجام آن صادر و ابلاغ نشده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون