• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3711 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۵ دي

چرا نبايد از الگوهاي موفق استفاده كنيم

بين تيم ملي و باشگاه‌ها گسستگي وجود دارد

غلامرضا بهروان رييس پيشين كميته سازمان ليگ

باشگاه‌هاي ما بايد به سمت خصوصي شدن بروند تا بتوانيم در خصوص دريافت مجوز حرفه‌اي به خوبي عمل كنيم. داشتن امكانات مناسب، ساختار خوب، تراز مالي مثبت و... بايد اقداماتي صورت بگيرد تا بتوانيم در كسب سهميه هم موفق عمل كنيم. زمان مسووليت من در كميته مسابقات از اين مشكلات نبود و آن موقع با برانكو و منصوريان صحبت شد و مواردي را به اين دو مربي گفتيم. مگر مربيان برنامه را همان موقع مطالعه نكردند و الان اين مسائل را مي‌گويند؟ البته من فكر مي‌كنم بحث برانكو برنامه سازمان ليگ نيست و بيشتر صحبت او با برنامه تيم ملي بوده است، نه با برنامه‌ريزي سازمان ليگ، زمان برگزاري داربي و... چون سازمان ليگ از قبل اين برنامه را داده بود و اين صحبت‌هايي كه اكنون درباره برنامه سازمان ليگ مي‌شود، بي‌انصافي است. ضمن اينكه در اردوي امارات از قبل بازي دوستانه براي تيم ملي پيش‌بيني شده بود، اما حالا يك سري محافل مي‌گويند كه بازي لغو شده است و برخي هم مي‌گويند به دنبال برگزاري بازي دوستانه براي تيم ملي هستند.
 برانكو گلايه‌هايي دارد و باتوجه به اينكه در شرايط فعلي بازيكنانش را به طور كامل در اختيار ندارد اين صحبت‌ها را مطرح مي‌كند. وظيفه فدراسيون و سازمان ليگ اين است با سرمربي تيم ملي و باشگاه‌ها جلسه بگذارند و نزديكي ايجاد كنند. باشگاه‌ها بايد به تيم ملي كمك كنند و اولويت‌هايي باشد و يكسري حقوق هم فدراسيون فوتبال دارد. نبايد دنبال مقصر باشيم و بايد دنبال ايجاد شرايطي باشيم.
كي‌روش دلش به حال فوتبال ما مي‌سوزد و باشگاه‌ها هم حق دارند، اما بين تيم ملي و باشگاه‌ها گسستگي ايجاد شده كه آنها از هم دور شده‌اند. در آلمان مي‌بينيد كه يواخيم لو هرچند وقت يك بار با باشگاه‌ها جلسه تعاملي مي‌گذارد و در خصوص برنامه‌هاي تيم ملي صحبت مي‌كند كه مي‌بينيم فوتبال اين كشور چقدر موفق است. اين الگوي موفقي است و چرا ما نبايد از اين الگو استفاده كنيم؟

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون