• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3725 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۲ بهمن

پيام رهبر انقلاب در پي حادثه دردناك آتش‌سوزي

شهامت آتش‌نشانان دل را آكنده از تحسين و اندوه مي‌سازد

درپي حادثه دردناك آتش‌سوزي و فروريختن ساختماني در مركز شهر تهران حضرت آيت‌الله خامنه‌اي پيامي صادر كردند. متن پيام رهبر انقلاب اسلامي به شرح زير است:
بسمه‌تعالي
حادثه دردناك آتش‌‌سوزي و فروريختگي ساختمان در مركز شهر مايه اندوه و تاسف و نگراني عميق اينجانب است. شهامت و فداكاري آتش‌‌نشاناني كه در عمليات نجات مردم، خود دچار حادثه خطير شده و در حال فداكاري متعهدانه به امتحاني دشوار گرفتار آمده‌‌اند، دل را از تحسين و تمجيد و نيز از نگراني و اندوه، آكنده مي‌سازد.
در حال حاضر همه تلاش‌ها بايد براي نجات جان گرفتارشدگان جهت‌‌دهي شود. رسيدگي به علل حادثه مساله بعدي است.
از همه مسوولان مي‌خواهم همان‌گونه كه در اين چند ساعت، تلاش كرده‌‌اند كار مجاهدانه خود را ادامه دهند و وظيفه فوري را بر هر حرف و حديثي مقدم بدارند.
خداوند كمك فرمايد ان‌شاءالله.
 سيدعلي خامنه‌‌اي
 ۳۰ دي‌ماه ۱۳۹۵

 

پيام رهبر انقلاب به پنجاه‌ويكمين نشست اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان در اروپا

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، رهبر معظم انقلاب اسلامي در پيامي به پنجاه و يكمين نشست اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان در اروپا، با اشاره به اينكه «جواني و دانشجويي» همچون پيشراني پرقدرت انسان را در رسيدن به آرمان‌هاي والا ياري مي‌كند، تاكيد كردند: از شما عزيزان انتظار مي‌رود كه بر محيط پيراموني خود اثرگذاري كنيد و بر رهروان راه خدا با گفتار و عمل خود بيفزاييد.
متن پيام رهبر معظم انقلاب اسلامي به شرح زير است:
 بسم‌الله‌الرحمن‌الرحيم
جوانان دانشجوي عزيز
 جواني و دانشجويي هر يك به تنهايي مي‌تواند همچون پيشران پرقدرتي انسان را در رسيدن به آرمان‌هاي والا ياري كند. شما به جز اين دو، از مزيت حضور در منظومه اثرگذار انجمن‌هاي اسلامي نيز برخورداريد. حجّت بر شما تمام است. انتظار از شما عزيزان كاري بيش از خودسازي علمي و ديني و اخلاقي است؛ انتظار آن است كه بر محيط پيراموني خود اثر‌گذاريد و بر رهروان راه خدا با گفتار و عمل خود بيفزاييد. در نبرد نامتقارن جبهه كفر و استكبار با پرچم برافراشته اسلام ناب، اين وظيفه همه ما است. هركدام بايد چشمه بابركتي از معرفت درست اسلامي و صراط مستقيم الهي باشيم. سرزنده و پراميد و روشن باد دل‌هاي پاك شما.
سيدعلي خامنه‌اي
 ۱ بهمن ۱۳۹۵

 

انتصاب علي‌اكبر ولايتي به عنوان رييس هيات موسس دانشگاه آزاد اسلامي

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، رهبر معظم انقلاب اسلامي با صدور حكمي آقاي دكتر علي‌اكبر ولايتي را به عنوان رييس هيات موسس دانشگاه آزاد اسلامي منصوب كردند.
متن حكم رهبر معظم انقلاب به شرح زير است:
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحيم
اعضاي محترم هيات موسس دانشگاه آزاد اسلامي
با عنايت به فقدان تاثرانگيز رييس محترم هيات موسس و هيات امناء دانشگاه و سكوت اساسنامه مصوب شوراي عالي انقلاب فرهنگي در چگونگي انتخاب رييس هيات موسس و ضرورت تسريع در انتخاب فرد عهده‌دار اين مسووليت، جناب آقاي دكتر علي اكبر ولايتي از اعضاي آن هيات را به عنوان رييس هيات موسس منصوب مي‌كنم تا هيچگونه وقفه‌اي در تمشيت قانوني امور آن دانشگاه -كه نقش موثري در امر آموزش عالي كشور دارد- به وجود نيايد.
همكاري اعضاي محترم هيات موسس و هيات امناء و شوراي عالي انقلاب فرهنگي در تكميل اعضاي هيات موسس و هيات امناء مورد انتظار جدي اينجانب است.
سيدعلي خامنه‌اي
 ۳۰ دي‌ماه ۱۳۹۵

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون