• ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3726 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۳ بهمن

ناطق نوري مي‌تواند وضعيت اصولگرايان را ترميم كند

عضو شوراي مركزي حزب اتحاد ملت ايران تاكيد كرد: فكر مي‌كنم اگر اصولگرايان به خود بيايند بهترين فردي كه مي‌تواند محوريت آنها را بر عهده بگيرد و آنها را از شرايط كنوني خارج سازد، آقاي ناطق‌نوري است.  
مصطفي درايتي در پاسخ به اين سوال كه در شرايط كنوني چه كسي مي‌تواند جايگاه آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني را پر كند، خاطرنشان كرد: پر كردن و جايگزيني آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني بسيار دشوار است.
 شايد بتوان گفت كه هيچ كسي با سابقه آيت‌الله هاشمي چه در دوران پيش از انقلاب و چه در دوران پس از انقلاب در شرايط كنوني وجود ندارد و كسي نمي‌تواند جايگاه او را پر كرده و بديلي براي او پيدا كرد.  مشاور امور روحانيت دولت اصلاحات افزود: اميدوار هستم تا مجموعه حاكميت جهت‌گيري‌هاي پس از آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني را به گونه‌اي تنظيم كند كه خط تعادل و وحدت‌بخشي آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني حفظ شده و ادامه
پيدا كند.  
درايتي در پاسخ به اين سوال كه آيا در شرايط كنوني سيدمحمد خاتمي مي‌تواند جاي آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني را براي جامعه سياسي ايران پر كند، ابراز داشت: خاتمي جايگاه خاص خود را دارد و همواره براساس آن جايگاه نقش‌آفريني كرده است. به عبارت ديگر، رييس دولت اصلاحات در جايگاه ميانه‌اي ايستاده است .
او با بيان اينكه در ميان اصلاح‌طلبان هم محوريت آقاي خاتمي تثبيت شده است، اظهار داشت: محوريت خاتمي و محوريت احتمالي آقاي ناطق نوري در ميان اصولگرايان مي‌تواند زمينه تعامل ميان اصلاح‌طلبان و اصولگرايان را در بسياري از زمينه‌ها گسترده‌تر از اكنون كرده و شرايط را براي تعادل‌بخشي در نظام سياسي فراهم كند. ايلنا

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون