• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۹ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3726 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۳ بهمن

صادقي، رييس دوره‌اي جديد شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات

دبيركل انجمن اسلامي مدرسين دانشگاه‌ها فعاليت خود را به عنوان رييس دوره‌اي شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات و نايب‌رييس شوراي‌عالي سياستگذاري اصلاح‌طلبان آغاز كرد.  محمود صادقي با اعلام خبر انتخاب خود به عنوان رييس دوره‌اي شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات اعلام كرد: با پايان يافتن رياست سه‌ماهه حزب كارگزاران سازندگي بر شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات، انجمن اسلامي مدرسين دانشگاه‌ها از اول بهمن‌ ماه، عهده‌دار رياست دوره‌اي اين شورا شد و بنده به عنوان دبيركل انجمن اسلامي مدرسين، مسووليت رياست شوراي هماهنگي را برعهده خواهم داشت.  
دبيركل انجمن اسلامي مدرسين دانشگاه‌ها خاطرنشان كرد: تا پيش از اين آقاي يدالله طاهرنژاد از حزب كارگزاران رياست دوره‌اي شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات را برعهده داشت و از اين پس بنده اين مسووليت را براي سه‌ماه آينده برعهده خواهم داشت.  نماينده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي درعين حال يادآور شد: با توجه به مشغله كاري بنده در مجلس و احتمال همزماني برخي جلسات شوراي هماهنگي با جلسات مجلس، احتمال دارد در برخي از جلسات شوراي هماهنگي آقاي حاضري به‌جاي بنده در جلسات شوراي هماهنگي حاضر شود.  
او با بيان اينكه پيش از اين نيز به عنوان يكي از اعضاي شوراي‌عالي سياستگذاري اصلاح‌طلبان در جلسات شوراي‌عالي شركت مي‌كردم، گفت: بنابر دستورالعمل شوراي‌عالي سياستگذاري اصلاح‌طلبان، رييس دوره‌اي شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات به عنوان يكي از نواب رييس شوراي‌عالي سياستگذاري فعاليت مي‌كند.  
صادقي با بيان اينكه جلسه بعدي شوراي‌عالي سياستگذاري اصلاح‌طلبان روز يكشنبه برگزار خواهد شد، گفت: در اين جلسه بنده به عنوان يكي از نواب رييس در جلسه شركت خواهم كرد و اين درحالي است كه نخستين جلسه شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات نيز هفته آينده برگزار مي‌شود. ايلنا

 

6-5  كانديداي اصولگرا تاييد صلاحيت مي‌شوند
عضو جبهه پيروان خط امام و رهبري مي‌گويد: شوراي نگهبان از رجل سياسي تعريفي دارد 50 كانديداي اصولگرا هم داشته باشيم نهايت ۵ يا ۶ كانديدا تاييد صلاحيت مي‌شود. اين اتفاق هم كار را راحت و هم مشكلات را كمتر مي‌كند.  حسين سبحاني نيا درباره اصولگراياني كه خود را براي نامزدي در انتخابات رياست‌جمهوري آماده مي‌كنند گفت: آقايان قاليباف، جليلي، باهنر، سيدرضا تقوي، بذرپاش و رستم قاسمي در همين مدت مطرح بودند.  
وي با بيان اينكه ميرسليم هم نامزد حزبي موتلفه است، ادامه داد: آقاي ميركاظمي را هم اخيرا شنيدم كه برخي در موردشان صحبت مي‌كنند. آقاي زاهدي هم خودش نامزدي‌اش را مطرح كرد. آقاي رييسي هم به نوعي مطرح بود كه بعد عضو هيات نظارت بر انتخابات رياست‌جمهوري شد. خبرآنلاين


وحدت دقيقه نودي اصولگرايان
احسان قاضي‌زاده، عضو پيشين جبهه پايداري و نماينده مشهد در مجلس، به برنامه اصولگرايان براي انتخابات اشاره كرد و گفت: جبهه مردمي نيروهاي انقلاب تشكيل شده و تعدادي از گروه‌ها، تشكل‌ها و شخصيت‌ها هم حمايت كردند و براي مكانيزم برنامه‌ريزي براي تعيين مصاديق نيز وارد كار مي‌شوند.  
اين نماينده اصولگراي مجلس در پاسخ به اينكه آيا جبهه پايداري‌ها هم در اين جبهه حضور دارند و در نهايت قايل به نظر جمع خواهند بود، اظهارداشت: آن را بايد از اعضاي جبهه پايداري سوال كرد. اما به نظر بنده در نهايت كل جريان اصولگرا به يك انسجام و وفاقي خواهند رسيد. معيار اصولگرايان معيار وحدت است و اين اتفاق به دلايل مختلفي خواهد افتاد. ممكن است اين اتفاق الان نيفتد اما دير يا زود وحدت حاصل مي‌شود حتي ممكن است اين وفاق در دو هفته مانده به انتخابات بيفتد اما مي‌افتد.  
اين نماينده مجلس در پايان تاكيد كرد: ‌اين دوره اصلاح‌طلبان و اصولگرايان رقابت نزديكي خواهند شد و در نهايت انتخابات دو قطبي را داريم البته ممكن است سه قطبي نيز بشود. اعتمادآنلاين

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون