• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3726 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۳ بهمن

خبر كوتاه

پنج كرسي سهم ايران در كنفدراسيون شناي آسيا

در انتخابات اخير كنفدراسيون شناي آسيا پنج كرسي توسط نمايندگان ايران كسب شد. در اين راستا خسرو اميني يك‌بار ديگر در سمت رياست كميته فني واترپلو آسيا ابقا شد. مجيد مشتاق عشق به عضويت در كميته پيشكسوتان درآمد و محسن سميع‌زاده نيز عضو كميته توسعه و تحقيقات شد. همچنين آرش شرافت‌وزيري كرسي پزشكي و ضددوپينگ را به دست آورد و اميد حديقي نيز به عضويت كميته فني شيرجه انتخاب شد. محسن رضواني، رييس فدراسيون شناي ايران كه پيش از اين در كميته مربيان فدراسيون جهاني نيز عضويت داشت در آخرين دوره انتخابات كنفدراسيون شناي آسيا به عنوان عضو هيات رييسه برگزيده شد.

محروميت مادام‌العمر براي معاون رييس پيشين AFC

كميته‌ اخلاق فيفا نجيب شيراكال كه معاون محمد بن همام بود را با محروميت مادام‌العمر از هرگونه فعاليت ورزشي روبه‌رو كرد. شيراكال هندي به دليل دريافت رشوه با اين محروميت روبه‌رو شده است. فيفا اعلام كرد: اين مقام مسوول به دليل چندين تخلف اخلاقي در حيطه فعاليت حرفه‌اي خود بين سال‌هاي ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ با اين محروميت روبه‌رو شده است. شيراكال همكار نزديك بن همام در كنفدراسيون فوتبال آسيا بود كه او نيز با محروميت از سوي كميته‌ اخلاق فيفا روبه‌رو شد و نتوانست جاي سپ بلاتر را بگيرد.

شيخ سلمان: جام ملت‌هاي زنان بسيار جذاب خواهد شد

شيخ سلمان، رييس كنفدراسيون فوتبال آسيا به دنبال برگزاري قرعه‌كشي مرحله مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا بانوان ۲۰۱۸ گفت: شكي ندارم كه مسابقات سال آينده جام ملت‌هاي زنان آسيا، بسيار حرفه‌اي و جذاب خواهد بود. اين رخدادي است كه من و تمام قاره منتظر آن هستيم. با وجود پنج تيم برتر آسيايي در بين 20 تيم برتر جهان در قاره آسيا، فوتبال زنان در قاره آسيا بسيار قدرتمند است و همچنين ژاپن نيز به عنوان قهرمان جام جهاني فوتبال ۲۰۱۱ افتخار كنفدراسيون ما است. همچنين تيم‌هاي آسيايي در مسابقات جوانان موفق بوده‌اند. كره جنوبي قهرمان جام جهاني زير ۱۷ سال و زير ۲۰ سال بانوان ۲۰۱۶ بوده و در مسابقات مرحله نهايي زير ۱۷ سال شاهد حضور دو تيم آسيايي (كره‌جنوبي و ژاپن) و تيم داوري از آسيا نيز بوديم.


قرارداد ناظم‌الشريعه  امضا شد

نشست مشترك رييس فدراسيون فوتبال و سرمربي تيم ملي فوتسال برگزار و در اين نشست قرارداد ناظم‌الشريعه به عنوان سرمربي تيم ملي فوتسال امضا و تحويل شد. در اين نشست، رييس فدراسيون فوتبال و سرمربي تيم‌ ‌ملي فوتسال راجع به مشكلات تيم‌ ‌ملي، سازمان ليگ فوتسال و مسائل پيش روي اين رشته به مذاكره پرداختند و ناظم الشريعه نيز متعهد شد تا با آرامش كامل و حفظ جايگاه تيم‌ ‌ملي فوتسال در جهان، فعاليت خود را انجام دهد. مهدي تاج رييس فدراسيون فوتبال گفت‌: تيم‌ ‌ملي فوتسال از حمايت 100 درصدي بنده و هيات رييسه فدراسيون فوتبال برخوردار است و اميدوارم شما با درك شرايط موجود و جايگاه و ضوابط ما در فوتسال دانش اين رشته را توسعه دهيد. در آينده‌اي نزديك جلسه‌اي را با فوتسالي‌ها برگزار خواهيم كرد و تمام تلاش‌مان را براي كسب ميزباني جام جهاني 2020 انجام مي‌دهيم. بايد تلاش كنيد تا جايگاه فعلي‌تان را در جهان حفظ و ارتقا دهيد و نبايد اين تصور در ميان مردم به وجود مي‌آيد كه كسب عنوان سوم در جام جهاني يك اتفاق بوده است و مردم بايد نتايج شيرين موفقيت‌ها را در رشته فوتسال احساس كنند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون