• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3737 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۱۶ بهمن

خبر روز

 سيل جنوب سيستان و بلوچستان 9 مصدوم برجاي گذاشت

در پي جاري شدن دوباره سيلاب در سيستان و بلوچستان، ‌9 نفر مصدوم شدند. سرپرست اورژانس كشور با اشاره به اين سيلاب، ‌به ايلنا گفت: ‌2 مصدوم در اثر ريزش آوار در شهر ايرانشهر به بيمارستان خاتم‌الانبيا منتقل شدند و 4 نفر در اثر سقوط سواري تويوتا در رودخانه دلگان مصدوم شدند كه پس از نجات به صورت سرپايي درمان شدند.
او همچنين با اشاره به سقوط سواري تويوتا به داخل رودخانه دلگان در سيستان و بلوچستان به دليل وقوع سيل، گفت: همچنين وقوع سيل در ايرانشهر سبب ريزش آوار در برخي از مناطق اين شهر شده است. 4 مصدوم نيز بر اثر سقوط سواري تويوتا در رودخانه دلگان دچار حادثه شدند كه پس از نجات آنها توسط نيروهاي امدادي، به صورت سرپايي درمان يافتند. وي با اشاره به انتقال 3 زن باردار از منطقه حادثه‌ديده دلگان به مراكز درماني افزود: 10 محور در جنوب سيستان و بلوچستان به دليل وقوع سيل و طغيان رودخانه‌ها مسدود شد. محورهاي جلگه ـ بزمان، دلگان ـ ايرانشهر، زهكلوت ـ كنارك، جاسك ـ ايرانشهر، مهرستان ـ جلگه، سنوج ـ رمشك، نيك‌شهر ـ بنت، چاهان ـ زرآباد، خيرآباد ـ ابتر در جنوب سيستان و بلوچستان جزو محورهايي بوده كه به دليل طغيان رودخانه مسدود شده‌اند. كوليوند بيان داشت: يك دستگاه ميني‌بوس نيز ساعت 7 صبح جمعه در كيلومتر 20 نيشابور ـ سبز‌وار واژگون شد كه دو پايگاه زميني نيروهاي آن به محل فراخوان شده و اقدامات لازم را جهت كمك به مصدومان كه 11 نفر بودند انجام دادند. همچنين محورهاي مواصلاتي شهرستان دلگان سيستان و بلوچستان در اثر بارندگي و وقوع سيلاب مسدود شد. معاون جمعيت هلال احمر شهرستان دلگان گفت: با توجه به شروع بارندگي‌ها از پنجشنبه شب و وقوع سيلاب، در حال حاضر تمام محورهاي مواصلاتي شهرستان دلگان مسدود شده است. وي بااشاره به اينكه در حال حاضر ارتباط زميني شهرستان دلگان به‌طور كامل با ديگر نقاط قطع شده است، افزود: متاسفانه به دليل بسته شدن مسيرهاي مواصلاتي امكان حضور امدادگران در برخي از محلات و روستاهاي سيل‌زده اين شهرستان وجود ندارد.

 

سرقت كارمند آژانس هوايي از مسافران

كارمند آژانس‌ هواپيمايي كه مسافران را سركيسه كرده و متواري شده بود، در عمليات ويژه كارآگاهان پايگاه سوم پليس آگاهي تهران بزرگ شناسايي و دستگير شد. با شكايت مديران تعدادي از آژانس‌هاي هواپيمايي مناطق مركزي شهر تهران به ويژه در محدوده سهروردي، عباس آباد، ونك و سيدخندان در خصوص كلاهبرداري از مسافران اين آژانس‌ها با دستور بازپرس شعبه چهارم دادسراي ناحيه ۷ تهران تيمي از پايگاه سوم پليس آگاهي وارد عمل شدند.
مديران آژانس‌هاي هواپيمايي در اظهارات مشابهي عنوان داشتند كه همه آنها جهت جذب نيرو براي برگزاري تورهاي مسافرتي اقدام به انتشار آگهي استخدام در روزنامه‌ها كرده و جواني ۳۰ ساله جهت استخدام به آنها مراجعه كرده است. او با اسامي مختلف ميثم قهرماني، زارع، محمودي شناخته مي‌شد اقدام به شناسايي مسافران تورهاي مسافرتي به ويژه تورهاي خارجي كرده و با سوءاستفاده از اعتماد مسافرين به آژانس‌هاي مسافرتي معتبر آنها مبالغي را به بهانه‌هاي مختلف از جمله رزرو تورهاي داخلي و خارجي و... دريافت كرده و پس از آن متواري شده است. در شرايطي كه متهم هيچ‌گونه آثار و نشاني از خود برجاي نگذاشته بود، اما كارآگاهان با انجام اقدامات پليسي موفق به شناسايي آخرين مخفيگاه وي در خيابان ستارخان شده، اين محل را تحت مراقبت نامحسوس خود قرار داده و سرانجام با اطمينان از حضور مرد شياد در مخفيگاهش، وي را دستگير كردند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون