• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3165 -
  • ۱۳۹۳ دوشنبه ۶ بهمن

خبر كوتاه

اهداي لبخند زندگي به سه بيمار نيازمند

ايرنا| با اقدام خداپسندانه خانواده يك بيمار مرگ مغزي، سه عضو اصلي بدن او در كرمان به بيماران نيازمند اهدا شد.  مجيد گيلاني، هماهنگ‌كننده پيوند اعضاي دانشگاه علوم پزشكي كرمان با اعلام اين خبر گفت: در اين اقدام دو كليه و كبد يك مرد 50 ساله كه دچار مرگ مغزي شده بود به بيماران نيازمند دريافت عضو، اهدا شد.

قتل مدير مدرسه‌اي در سراوان به دست مهاجمان مسلح

فارس| مدير مدرسه‌اي در سراوان به دليل اصابت گلوله افرادي ناشناس كشته شد.  پايگاه خبري پليس سيستان و بلوچستان با اشاره به شناسايي دو نفر از مهاجمان، اختلافات خانوادگي را علت وقوع اين حادثه اعلام كرد و در شرح آن نوشت: صبح شنبه تعدادي مهاجم به مدير مدرسه دبستان شهيد قلنبر در شهر سراوان حمله كرده و او را مورد اصابت گلوله قرار دادند كه در جريان آن مضروب به دليل شدت جراحات وارده از ناحيه پا و شكم، پس از اعزام به بيمارستان جان خود را از دست داد. تحقيقات براي دستگيري متهمان همچنان ادامه دارد.  در حالي از «اختلافات خانوادگي» به عنوان انگيزه اصلي متهمان در ارتكاب به اين جنايت ياد مي شود كه استان سيستان و بلوچستان دي ماه امسال شاهد 3 حادثه تروريستي بود كه در جريان آن 6 نفر از جمله يك معلم به شهادت رسيدند. سردار رحيمي، فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان پيش از اين از دستگيري 18 نفر در ارتباط با حوادث تروريستي اخير در اين استان خبر داد و به اعتراف متهمان به «قتل حداقل 10 نفر در اين استان» تاكيد كرد.

چهار كشته در تصادف كاميون با پرايد در بوشهر

باشگاه خبرنگاران جوان| در برخورد شديد يك دستگاه پرايد با يك دستگاه كاميون در بوشهر چهار نفر در دم جان خود را از دست دادند.  سرهنگ پاپري، رييس پليس راه استان بوشهر در تشريح جزييات اين حادثه گفت: ساعت 08:40 صبح شنبه يك دستگاه كاميون كه از ديلم به گناوه در حال حركت بود به صورت رخ‌به‌رخ با يك دستگاه سواري پرايد كه از گناوه به ديلم در حال حركت بود برخورد كرد. بلافاصله ماموران راهنمايي و رانندگي پليس راه به محل حادثه اعزام شدند. به گفته اين مقام انتظامي در بررسي‌هاي اوليه توسط كارشناسان پليس راه مشخص شد راننده سواري پرايد به همراه سه سرنشين در اين تصادف كشته و يكي ديگر از سرنشينان مجروح شده كه توسط نيروهاي امدادي به بيمارستان منتقل شده است.   از انحراف به چپ راننده كاميون در جاده دو طرفه به عنوان علت اصلي اين حادثه ياد شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون