• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3753 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۴ اسفند

8 نكته و سوال مهم پيرامون بحران ريزگردها

5- اگر دولت براي درمان اين درد جانكاه بودجه لازم در حد 30 ميليارد تومان نداشته لطفا بفرمايند هزينه انواع كنفرانس‌ها، همايش‌ها، سمينارها و جشنواره‌ها كه معمولا ميهمانان پرخرج خارجي هم دارند و همه‌روزه با سخاوت برگزار مي‌شوند چقدر مي‌شود و چرا جلوگيري از شلاق گرد و غبارها برجان و تن ميليون هموطن بر آن رجحان نداشته است؟
6- خوب مي‌دانيم كه در دولت گذشته چه سان امور مملكت رها شد و حالا يكي پس از ديگري عواقب آن همه سهل‌انگاري و ماجراجويي و شلختگي و سوء مديريت را مي‌بينيم. آيا اكنون كه پديده‌هايي چون ريزگردها جان برخي از هموطنان صبورمان را به لب رسانده است بهتر نيست سهم دولت گذشته و حاميان پرتريبونش در بي‌اعتنايي به اين معضلات مشخص شود و جفاكارانه همه كاسه وكوزه‌ها بر سر دولت يازدهم خراب نشود؟
7- مسوولان و شخصيت‌ها و نمايندگان محترم استان خوزستان و ديگر استان‌هاي درگير با اين پديده خطرناك چرا تاكنون اقدامات اساسي در اين زمينه نكرده‌اند؟ اگر مركزنشينان به هشدارهاي آنان بي‌توجه بوده‌اند چرا موضوع را رسانه‌اي نكرده‌اند؟ چرا فرياد نزده‌اند و اگر هيچ كاري از دست‌شان بر نمي‌آمده است چرا استعفا نداده‌اند تا حداقل پيش خدا و مردم حرف و عذر داشته باشند؟
8- به‌نظر مي‌رسد موضوع آنقدر حساس و خطرناك و تند و فراگير شده باشد كه دولت نه‌تنها از قوي‌ترين مديران خود بلكه از تواناترين مديران كشور كه در كنترل و حل بحران‌ها كارنامه موفقي از خود بجا گذاشته‌اند استفاده كند. كساني كه بعضا با زرنگي و تعاريف عجيب از هر رييس‌جمهوري كه بر سر كار است پست و مقام مي‌گيرند بعيد است كه مرد بحران‌ها باشند و توانايي برداشتن باري از دوش مردم را داشته باشند.
8-به عنوان يك شهروند خوزستاني كه بارها از نزديك شاهد جولان ديو ريزگرد‌ها بوده است و چنگال اين هيولا را بر جان خود و خانواده و دوستان و همشهريان لمس كرده و چشيده است از خواهران و برادران اصولگرا خاضعانه تقاضا دارد حداقل اين موضوع را سياسي نكنند و بر مردم خوب خوزستان رحم فرمايند كه موضوع قطعا باسياسي شدن كم بها و بي‌اثر خواهد شد و كمك مي‌كند تا مقصرين از هر جناح و گروه پشت دعواهاي سياسي قايم شوند و همچنان ريزگردها تا عمق جان مردم جولان دهند. مطمئنا هيچ انسان دلسوزي به خاطر هم جناحي بودن مسوولان مربوطه به زحمت و شماره افتادن نفس هموطنان خود رضايت نمي‌دهد و اگر حاميان دولت گذشته اجازه دهند اصلاح‌طلبان با صداي رساتر و انتقاد نافذتر و موثر‌تر از حقوق خوزستاني‌ها، كرمانشاهي‌ها، ايلامي‌ها و بوشهرهاي عزيز دفاع خواهند كرد كمااينكه تاكنون هم در اين رابطه سنگ تمام گذاشته‌اند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون