• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3758 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۰ اسفند

پاسخ سردار نجات به اظهارات يكي از مسوولان وزارت اطلاعات

بديهي است وزارت اطلاعات به وظايف خود عمل كرده است

گروه سياسي|  واكنش‌ها در مورد اظهارات چندي پيش سردار نجات، جانشين سازمان اطلاعات سپاه ادامه دارد. ديروز يك مقام آگاه امنيتي در وزارت اطلاعات در اين مورد پاسخ داد و ديروز هم مجددا سردار نجات، درباره اظهارات چندي پيشش توضيحاتي ارايه كرد. بر اين اساس روز گذشته جانشين سازمان اطلاعات سپاه در واكنش به اظهارات روز گذشته يكي از مسوولان وزارت اطلاعات توضيحاتي ارايه كرد.
به گزارش فارس، سردار حسين نجات، جانشين سازمان اطلاعات سپاه طي گفت‌وگويي درخصوص اظهارات يك مقام امنيتي در هشتم اسفندماه در خصوص سه مورد از اظهارات وي در جمع خانواده شهداي اطلاعات در استان بوشهر گفت: اولا اطلاعات سپاه با وزارت اطلاعات كاملا هماهنگ بوده و چنانچه تمامي فعاليت‌هاي اطلاعات سپاه به نام وزارت اطلاعات هم منتشر شود، ما هيچ گلايه‌اي
نداريم.
نجات خاطرنشان كرد: شوراي هماهنگي اطلاعات با مسووليت وزير محترم اطلاعات به صورت مستمر تشكيل شده و اطلاعات سپاه نيز عضو فعال آن است لذا چنانچه اختلاف نظري وجود داشته باشد، در آن مطرح و حل و فصل مي‌شود. وي ادامه داد: آنچه بنده بيان داشته‌ام، در جمع خانواده شهداي اطلاعات سپاه بوشهر بود كه بسياري از آنها قبل از تاسيس وزارت اطلاعات به درجه رفيع شهادت نايل شده‌اند و هم كاركنان اطلاعات سپاه و هم بسياري از كاركنان قديمي وزارت اطلاعات آنها را جزو همكاران مشترك خود مي‌دانند.
جانشين سازمان اطلاعات سپاه گفت: در آن جلسه عطرآگين، دستگيري ريگي به عناصر اطلاعاتي جمهوري اسلامي و سربازان گمنام امام زمان (عج) نسبت داده شد و از ارگان خاصي نام برده نشد و در خصوص دستگيري‌هاي قبل از 22 بهمن نيز به صورت اختصاصي از وزارت اطلاعات نام برده شده و در مورد دستگيري جيسون رضاييان و عمليات اطلاعاتي مربوطه نيز اشاره شد كه اين اقدام توسط اطلاعات سپاه پاسداران انجام پذيرفته و به واسطه آن توانستيم بخشي از دارايي‌هاي جمهوري اسلامي ايران را آزاد كنيم.
نجات تصريح كرد: بديهي است وزارت اطلاعات نيز به عنوان مسوول شوراي هماهنگي اطلاعات، در اين ارتباط به وظايف خود عمل كرده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون