• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3766 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۲۱ اسفند

مرتضي بانك:

هيچ فرد و حزبي به نمايندگي از روحاني در انتخابات شوراي شهر نخواهد بود

مرتضي بانك، روز پنجشنبه در مراسم افتتاح دفتر حزب اعتدال و توسعه در استان خراسان رضوي تاكيد كرد كه «اين حزب نيازي ندارد كه چند نفر در شوراي شهر و روستا داشته باشد، بلكه نياز دارد پرچم وحدت را در انتخابات بالا بگيرد و حتي اگر لازم باشد بخشي از خودش را فدا كند.» رييس هيات اجرايي حزب اعتدال و توسعه همچنين تصريح كرد: «آقاي روحاني بيان كردند كه به ضرس قاطع در انتخابات شوراي شهر، هيچ فرد و حزب خاصي نمايندگي از طرف ايشان ندارد. اگر در انتخابات شوراها بين دو جريان همسو اصلاح‌طلبان و اعتدالگرايان اختلاف ايجاد شود تاثير مستقيمش روي راي آقاي روحاني است.»
مرتضي بانك اظهار كرد: شيريني خيلي از كارهايي كه دولت كرده‌ به خاطر عدم اطلاع‌رساني و تبليغات بسيار منفي به كام مردم ننشسته است.
وي ادامه داد: نهادهايي كه وظيفه اطلاع‌رساني فعاليت و خدمت‌هاي نظام و دولت را دارند گاهي نه‌تنها به وظيفه‌شان عمل نمي‌كنند، بلكه در جهت عكس حركت مي‌كنند و به منافع ملي كشور لطمه مي‌زنند، هر عقل سليمي تشخيص خواهد داد كه عدم اطلاع‌رساني يا نقد بسياري از دستاوردها كه با برنامه توسط دستگاه‌هاي مسوول اطلاع‌رساني انجام مي‌شود، ضربه زدن به كشور و نظام است.
اين فعال سياسي با بيان اينكه دولت يازدهم در طول خدمتش فراتر از يك دولت معقول بوده به دستاوردهاي دولت اشاره كرد و گفت: ايجاد ۷۰۰ هزار شغل در سال حتي در كشورهاي مشابه سابقه ندارد اما به دليل حجم زياد بيكاري كه از قبل انباشته شده و به اين دولت رسيده، ما يك ميليون و ۲۰۰ هزار شغل لازم داريم تا بتوانيم وضع موجود را حفظ كنيم تا بيكاري افزايش پيدا نكند اما دولت ۷۰۰ هزار شغل ايجاد كرده كه اين مساله اگرچه در دنيا كم‌نظير است اما خب بايد تلاش بيشتري انجام شود. وي با تاكيد بر اينكه انتخابات شوراي شهر پاشنه آشيل اصلاح‌طلبان است، اعلام كرد: آقاي روحاني بيان كردند كه به ضرس قاطع در انتخابات شوراي شهر، هيچ فرد و حزب خاصي نمايندگي از طرف ايشان ندارد. اگر در انتخابات شوراها بين دو جريان همسو اصلاح‌طلبان و اعتدالگرايان اختلاف ايجاد شود تاثير مستقيمش روي راي آقاي روحاني است. ما بايد مسيري را طي كنيم كه از آن فقط يك ليست براي شوراي شهر دربيايد. حزب اعتدال توسعه نيازي ندارد چند نفر در شوراي شهر داشته باشد بلكه نياز دارد پرچم وحدت را در انتخابات بالا بگيرد و حتي اگر لازم باشد بخشي از خودش را فدا كند. ايسنا

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون