• ۱۴۰۳ شنبه ۲۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3776 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۷ فروردين

ابراهيموويچ از آينده بعد از فوتبالش مي‌گويد

شايد مثل كانتونا هنرپيشه شوم

ستاره سوئدي شياطين سرخ در يكي ديگر از اظهارات سرشار از اعتماد به نفس خود از علاقه‌مندي‌اش به هنرپيشگي گفت. زلاتان ابراهيموويچ كه سه‌شنبه‌شب با گلزني از روي نقطه پنالتي منچستريونايتد را از شكست خانگي برابر اورتون نجات داد، در واكنش به شايعاتي كه از توافق او با يك تيم امريكايي براي بازي در MLS حمايت دارند، اظهارنظر جالبي انجام داد. «ايبرا»ي 35 ساله كه از زمان انتقالش به اولدترافورد در تابستان سال گذشته به عنوان يك بازيكن آزاد، در 41 بازي‌اش براي من‌يونايتد 26 گل زده و بهترين بازيكن اين تيم بوده است، تنها تا پايان اين فصل با شياطين سرخ قرارداد دارد اما در قراردادش ‌بندي وجود دارد كه به او اجازه مي‌دهد يك سال ديگر با اين تيم تمديد كند. اين در حالي است كه اخيرا گزارش‌هايي منتشر شده مبني بر اينكه تيم لس‌‌آنجلس گلكسي مي‌خواهد با ابراهيموويچ قرارداد ببندد، البته سايت ESPN روز دوشنبه مدعي شد كه احتمال رفتن ايبرا به امريكا 50-50 است و تا اين مقطع هنوز هيچ قرارداد قطعي ميان اين بازيكن سوئدي و امريكايي‌ها منعقد نشده است.
ابراهيموويچ در پايان بازي تيمش برابر اورتون به شبكه BT اسپورت گفت: من به عنوان بازيكني 35 ساله به انگليس آمدم و همه فكر مي‌كردند كه من روي ويلچر هستم اما چه اتفاقي افتاد؟ شير هنوز زنده است و اوضاع هميني است كه مي‌بينيد. نشان دادم چيزهايي كه همه مي‌گفتند، اشتباه بوده است. ديگر نمي‌شنوم كه كسي درباره‌ام بد بگويد. ديگر تفريحي در كار نيست چون آنهايي كه از من متنفر بودند هم به جمع هواداران پيوسته‌اند و حتي شبيه كساني شده‌اند كه به توانايي‌هاي من ايمان دارند. من 35 ساله‌ام و يكي دو ماه ديگر هم 36 ساله مي‌شوم اما سن فقط يك عدد است. من به كارم ادامه مي‌دهم و كاري مي‌كنم كه بقيه از من مسن‌تر به نظر برسند. مي‌دانم كه ليگ برتر التماسم مي‌كند كه بمانم. وقتي به اينجا آمدم گفتم كه يك سال زمان لازم دارم اما در عرض سه ماه به چيزي كه مي‌خواستم، رسيدم با اين حال نمي‌دانم حالي كه امروز دارم را سال آينده هم داشته باشم يا نه. مهاجم پيشين پاري‌سن‌ژرمن ادامه داد: من يك شير هستم. جدول هم دروغ نمي‌گويد. اگر تيم در جايي قرار دارد كه هست به خاطر اين است كه در همين حد نتيجه گرفته‌ايم. قرار گرفتن در جمع 4 تيم بالاي جدول براي من... (حرفش را نيمه تمام رها مي‌كند). مهاجم سوئدي گفت: آخرين باري كه دوم شدم را حتي به ياد نمي‌آورم، شايد در ميلان بود (فصل 12-2011 سري A  كه روسونري بعد از يوونتوس نايب قهرمان شد). در اين سال‌هاي اخير اما تيم من هميشه قهرمان بوده است. من واقعا جايگاه فعلي تيمم را دوست ندارم. اين يك شكست است. در واقع قرار گرفتن در هر رده‌اي بعد از صدر جدول يك ناكامي است. ما اما هنوز جام‌هاي ديگري براي بردن داريم. هنوز مي‌توانيم بهترين بازي‌هاي‌مان را ارايه كنيم و هنوز به دنبال موفقيت‌هاي بيشتري هستيم.
ابراهيموويچ گفت كه درباره زندگي پس از بازنشستگي‌اش فكر كرده است و شايد همان راهي را در پيش بگيرد كه ديگر اسطوره منچستريونايتد، اريك كانتونا رفته است. او عنوان كرد: اريك، اريك است و زلاتان، زلاتان. من با شرايطي متفاوت مي‌آيم و كاري كه از دستم برآيد را انجام مي‌دهم. مردم اريك را تا پايان عمرشان به خاطر كارهايي كه انجام داده به ياد خواهند سپرد و مرا هم به خاطر كارهايم به ياد خواهند سپرد. تنها كاري كه او انجام داده و من انجام نداده‌ام، هنرپيشگي است. من هم كنجكاوم بدانم هنرپيشگي چگونه است، مثلا ايفاي نقش به عنوان يك مامور مخفي در فيلم «هويت بورن» و «جيمز باند» جديد! چرا كه نه؟
كاپيتان پيشين تيم ملي سوئد در مصاحبه‌اي ديگر به شبكه تلويزيوني باشگاه منچستريونايتد هم گفت: خيلي چيزها بايد درست شوند. من ديگر 20 ساله نيستم كه 5 يا 10 سال ديگر براي بازي كردن وقت داشته باشم. شايد يك، دو يا سه سال ديگر بتوانم بازي كنم پس همه‌چيز به چيزي بستگي دارد كه دنبالش باشيد و چيزي كه باشگاه مي‌خواهد در بينش آن است به اين دليل است كه من به اينجا نيامده‌ام كه وقت هدر دهم. من اينجا آمده‌ام تا پيروز باشم. اگر مي‌خواهيد پيروزي‌هاي بزرگ‌تري كسب كنيد بايد موقعيت‌هاي بزرگ‌تري به وجود آوريد. من در حالي پيشنهاد من‌يونايتد را قبول كردم كه اين تيم در ليگ قهرمانان نبود و شرايطش را همانطور كه بود پذيرفتم اما مي‌دانستم كه اين تيم تيمي است كه پتانسيل قهرماني دارد. من آمدم تا كمك كنم و كاري كه از دستم ساخته است را انجام دهم. آمدم تا اوضاع را بهتر كنم و تيم را به سطوح بالاتر برسانم. ببينم چه مي‌شود. ابراهيموويچ در پايان درباره اينكه آيا قراردادش با تيم تحت هدايت آقاي خاص تمديد خواهد شد يا خير، تاكيد كرد: اگر چيزي براي گفتن درباره اين موضوع وجود داشت، تا الان آن را گفته بودم. ما در حال مذاكره هستيم. فعلا درباره اينكه به عقد قراردادي جديد نزديك شده‌ايم يا از آن دور، خبر جديدي نيست. هنوز داريم مذاكره مي‌كنيم و بايد ديد كه چه مي‌شود. براي من هنوز هيچ چيز قطعي نيست.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون