• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3786 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۳۰ فروردين

ويژهويژه

محمد ربيع‌زاده، سرپرست بانك گردشگري شد
مراسم معارفه سرپرست بانك گردشگري با حضور اعضاي هيات‌مديره برگزار شد.  به گزارش روابط عمومي بانك گردشگري؛ در اين مراسم محمد ربيع‌زاده به صورت رسمي به عنوان سرپرست بانك گردشگري معرفي شد.  گفتني است اين انتصاب پس از طي مراحل قانوني و تاييدات لازم از سوي بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران صورت پذيرفته و محمد ربيع‌زاده، قائم مقام بانك رسما در غياب مديرعامل وظايف مربوطه را انجام خواهد داد.  بر اساس اين گزارش، ربيع‌زاده از مديران ارشد و عضوهيات‌مديره بانك صادرات بوده  است.


نشست روساي شعب بانك گردشگري برگزار شد
نشست روساي شعب سراسر كشور بانك گردشگري با حضور رييس گروه مالي گردشگري و قائم مقام بانك‌ گردشگري برگزار شد. به گزارش روابط عمومي بانك ‌گردشگري، در اين نشست كه با دستور كار بررسي مشكلات شعب و ابلاغ سياست‌ها و دستورالعمل‌ها برگزار شد، مهدي جهانگيري، رييس گروه مالي گردشگري، در سخناني با اشاره به نامگذاري سال ۹۶ به عنوان سال اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال گفت: در اين سال گروه مالي گردشگري كه همواره در زمره پيشروان اشتغال‌آفريني در گوشه گوشه كشور بوده است با اجراي پروژه‌هاي مهم اقتصادي كمك به اشتغال‌آفريني را در دستور كار خواهد داشت.  وي همچنين نقش بانك گردشگري را در احياي پروژه‌هاي اقتصاد مقاومتي برجسته دانست.


مصرف بيش از 11 ميليارد مترمكعب گاز در خراسان
مديرعامل شركت گاز خراسان رضوي از مصرف 11 ميليارد و 800 ميليون مترمكعب گاز طبيعي طي سال گذشته در اين استان خبر داد.  سيد حميد فاني در گفت‌وگو با خبرنگار «اعتماد» در مشهد با اعلام اين خبر افزود: اين رقم نسبت به مدت مشابه سال 94 هشت درصد افزايش داشته است.  وي تصريح كرد: از مجموع 11 ميليارد و 800 ميليون مترمكعب گاز مصرفي سال 95، پنج ميليارد و 78 ميليون در بخش خانگي و عمومي، 749 ميليون در بخش سي ان جي، سه ميليارد و 596 ميليون مترمكعب در بخش نيروگاهي و الباقي سهم صنايع كوچك و بزرگ، سيمان، فولاد و... استان بوده است. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون