• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3792 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۷ ارديبهشت

جنگلبان گلستاني با ضربه تبر مجروح شد

مهر| مديركل منابع طبيعي و آبخيزداري استان گلستان از مجروح شدن جنگلبان پارك جنگلي «قرق» با ضربه تبر و ادامه داشتن پيگيري‌هاي قانوني و قضايي در اين مورد خبر داد. ابوطالب قزلسفلو گفت: پيش از ظهر دوشنبه، جنگلبان قدرت‌الله قاسمي در پارك جنگلي قرق با دامداري مواجه مي‌شود كه گله خود را براي چرا به پارك آورده بود. او با يادآوري اينكه طبق قانون چراي دام در جنگل ممنوع است، افزود: جنگلبان قاسمي حسب وظيفه به دامدار تذكر داده و مشغول مستندسازي از حضور دام در جنگل بود كه دامدار با شيئي كه در دست داشته و به نظر مي‌رسد تبر بوده، ضربه‌هايي را به شكم و سر اين جنگلبان وارد مي‌كند. مديركل منابع طبيعي و آبخيزداري استان گلستان ادامه داد: جنگلبان به بيمارستان منتقل شد و ديشب در بيمارستان گرگان بستري بود و هم‌اكنون حال عمومي وي خوب است. وي بابيان اينكه بيشترين آسيب به سرجنگلبان قاسمي واردشده، اضافه كرد: در اين جراحت سرجنگلبان ۱۰ بخيه خورده است و عكس‌برداري‌هاي پزشكي نشان داده مشكل حاد ديگري براي وي وجود ندارد. قزلسفلو تصريح كرد: فرد ضارب شناسايي‌شده اما هنوز دستگير نشده است و پيگيري‌هاي قضايي و قانوني در مورد وي ادامه دارد.

 

نجات مرد جوان از حاشيه رودخانه كن

ميزان| مرد جواني كه قصد داشت ركورد شنا در عرض رودخانه كن را بشكند در ميانه راه دچار ضعف شد و با نيروهاي آتش‌نشاني تماس گرفت تا به كمكش بيايند. او از مرگ نجات يافت. عليرضا بابايي فرمانده آتش‌نشانان اعزامي درباره اين حادثه گفت: در ساعت 3 بعدازظهر روز سه‌شنبه يك مرد 30 ساله از عرض رودخانه عبور كرد و به طرف ديگر رفت و پس از بالا آمدن آب رودخانه در حاشيه رودخانه گرفتار شد. آتش‌نشانان به سرعت با به كارگيري تجهيزات ويژه نجات و نردبان دستي خود را به مرد جوان رساندند و او را به سمت ديگر رودخانه انتقال دادند.


يك كشته و يك مصدوم  در ريزش آوار در تبريز
آنا| در دو مورد ريزش آوار در استان آذربايجان شرقي يك نفر جان باخت و يك نفر مصدوم شد. وحيد شادي‌نيا، مسوول روابط عمومي اورژانس استان آذربايجان شرقي گفت: در حادثه گودبرداري در شهرك ارم تبريز در اين حادثه يك كارگر 65 ساله دچار مصدوميت شديد شد اما به دليل عمق جراحت‌هاي وارده جان خود را از دست داد. همچنين در ساعت 9:41 صبح روز چهارشنبه يك كارگر ساختماني زير آوار محبوس شد و نيروهاي امدادي براي كمك به او در محل حاضر شدند. پس از انجام عمليات رهاسازي توسط نيروهاي آتش‌نشاني كارگر محبوس شده به دليل مصدوميت توسط عوامل اورژانس به بيمارستان امام رضا(ع) تبريز منتقل شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون