• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3800 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۷ ارديبهشت

عبدالله مومني: منطق اصلاحات ناطق نوري و لاريجاني را جذب كرده است

عبدالله مومني در مورد دولت آينده روحاني گفت: آيا حضور و راي ما به آقاي روحاني صرفا بايد براي دفع خطر صورت بگيرد؟ پاسخ من منفي است. من معتقدم كه راي معنا‌دار ما به روحاني مي‌تواند كاراكتر ايشان را در سپهر سياسي تعريف كند.  
‎وي افزود: اين قدرت گفتماني جريان اصلاحات است كه امروز آقاي روحاني را با صبغه اعتدالي و حتي اصولگرايي در صف اول جبهه اصلاحات قرار داده است و ايشان واقعا فراتر از انتظار ما ايستادگي‌هايي كرده است.
اين قدرت منطق اصلاح‌طلبي است كه امروز اقاي ناطق نوري و حتي علي لاريجاني را به عنوان متحد و موتلف خود جذب كرده است. بنابراين با راي به روحاني بايد توجه كنيم كه روحاني آينده را اين ما هستيم كه در همين ايام مي‌سازيم. اينكه جهت‌گيري‌هاي او چه باشد را ما در همين ايام انتخابات با طرح مطالبات‌مان تعيين مي‌كنيم. عبدالله مومني همچنين گفت: با توجه به ظرفيت‌هاي مردم‌سالارانه‌اي كه در قانون اساسي وجود دارد با وجود پارلمان و اتكاي رييس‌جمهوري به راي مردم، مشاركت مردم در انتخابات و اساسا اصلاحات براي ما بخشي از فرآيندهاي عادي سياسي است و نه‌تنها موجد ضرر نيست بلكه به كارآمدي و ثبات نظام سياسي نيز كمك مي‌كند.  
عبدالله مومني، دسترسي آزاد به شبكه‌هاي اجتماعي را يكي از مهم‌ترين دستاوردهاي دولت روحاني دانست و گفت: در دنياي امروز تصور اينكه به شبكه‌هاي اجتماعي دسترسي نداشته باشيم ممكن نيست و دسترسي آزاد به اين شبكه‌ها دستاورد مهم دولت تدبير و اميد است. به شما مي‌گويم اگر دولت به دست رقبا بيفتد اين آزادي شكننده خواهد بود. نوع نگرش و انگاره‌هاي حاكم بر آقاي روحاني آينده را ما تعيين مي‌كنيم و با حضورمان در پاي صندوق‌هاي راي مي‌توانيم پس از انتخابات مطالبات قانوني و ملي خودمان را پيگيري كنيم. ايلنا

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون