• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3805 -
  • ۱۳۹۶ شنبه ۲۳ ارديبهشت

خبر كوتاه

شيخ سلمان: روسيه مشكلي براي ميزباني جام جهاني ندارد

شيخ سلمان نايب‌رييس فيفا در حاشيه كنگره اين نهاد در كشور بحرين بر برگزاري هرچه بهتر جام‌جهاني تاكيد كرد و گفت‌: با توجه به اطلاعاتي كه در اختيار دارم، جام جهاني ۲۰۱۸ روسيه به بهترين شكل برگزار خواهد شد. قبل از اينكه ما جام جهاني را در قاره آفريقا برگزار كنيم يا زماني كه قرار شد در برزيل برگزار شود نيز صحبت‌هاي زيادي درباره آماده نبودن آن كشورها مطرح شد. در حال‌ حاضر همچنين صحبت‌هايي وجود دارند. به صراحت مي‌گويم كه روسيه مشكلي براي اين ميزباني نخواهد داشت. ميزباني جام كنفدراسيون‌ها كه ماه آينده برگزار مي‌شود، به روسيه كمك خواهد كرد تا بيش از پيش آماده ميزباني جام جهاني ۲۰۱۸ شود. بايد جام جهاني روسيه در بالاترين حد ممكن برگزار شود و روسيه بايد خودش را در اين زمينه اثبات كند. جام كنفدراسيون‌ها ماه آينده در شهرهاي مسكو، سن‌پترزبورگ، كازان و سوچي برگزار خواهد شد.


ملي‌پوشان بار سفر به مقصد اسلووني بستند
تيم‌ ‌ملي واليبال ايران كه خود را براي حضوري شايسته در مسابقات ليگ جهاني واليبال آماده مي‌كند، پس از اردوي ۶ روزه در كشور مونته‌نگرو و برگزاري دو ديدار دوستانه شهر بودوا را به مقصد لوبليانا اسلووني ترك مي‌كند. برگزاري دو ديدار دوستانه با تيم‌ ‌ملي اسلووني كه هدايت آن را اسلوبودان كواچ، سرمربي اسبق تيم ملي واليبال ايران بر عهده دارد، از جمله محورهاي اصلي سفر كاروان واليبال ايران به لوبليانا است. بر اساس برنامه اعلام شده ديدارهاي دوستانه ايران و اسلووني در شهر ماريبور برگزار خواهد شد و سپس لهستان آخرين حريف و مكان براي برگزاري اردوي تداركاتي و بازي دوستانه شاگردان ايگور كولاكوويچ پيش از آغاز ليگ جهاني خواهد بود.


اميد نورافكن مسافر جام جهاني شد
با تلاش‌ها و پيگيري‌هاي صورت گرفته و مساعدت كادر فني تيم استقلال، اميد نورافكن تيم جوانان ايران را در مسابقات جام جهاني همراهي خواهد كرد. امير حسين پيرواني، سرمربي تيم ملي جوانان در واكنش به اين موضوع از عليرضا منصوريان به خاطر آنكه وطن‌پرستي و رفاقت را معنا كرد، تقدير و تشكر كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون