• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3814 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۲ خرداد

نيازمند بازنگري در برخي وزارتخانه‌ها هستيم

حسين كاشفي با اشاره به راي مردم در انتخابات رياست‌جمهوري گفت: اين حركت مردم پيام بسيار مهمي داشت و نشان داد با يك بينش پاي صندوق راي آمدند و خواستار شفافيت، تعامل، مذاكره، صلح‌جويي و فاصله گرفتن از برخورد خشن هستند، در اين ميان دو بينش اخلاق و بداخلاقي مطرح شده و مردم اين را احساس كردند.  
عضو شوراي مركزي حزب اتحاد ملت با اشاره به سياست خارجي دولت روحاني گفت: سياست خارجي و برجام با موفقيت انجام شد و برجام توانست قطعنامه‌هاي تحميل شده را خنثي يا كاري كند كه آنها كارايي لازم را نداشته باشند كه در پي آن روند عادي‌سازي در بحث مناسبات مالي، بيمه و كشتيراني برقرار شد.  كاشفي در رابطه با ويژگي كابينه دوازدهم گفت: انتظار مردم اين است كه دولت ارتباط بيشتري با مردم داشته و همچنين پاسخگوي مردم باشد و تكريم ارباب رجوع را دنبال كند و دولت الكترونيك اجرايي شود تا مردم وقت زيادي صرف نكنند و بدون واسطه كار خود را انجام دهند.  
او افزود: نيازمند بازنگري در برخي وزارتخانه‌ها هستيم و بايد در برخي موارد وزرا تقويت شوند و با توجه به مطالبه مردم براي شفافيت دولت بايد اين مسائل را سريع‌تر در دستور كار خود بگذارند.  او تاكيد كرد: دولت بايد در زمينه صادرات و سرمايه‌گذاري تلاش بيشتري داشته باشد تا بتوانيم مسائل اقتصادي را موثرتر پيگيري كنيم . ايلنا

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون