• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3814 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۲ خرداد

تعيين هيات رييسه موقت و تشكيل دبيرخانه شوراي منتخبان تهران

ايسنا|  منتخب مردم تهران در شوراي شهر از معرفي هيات رييسه «شوراي منتخبان 21 نفره» شهر تهران خبر داد. مرتضي الويري گفت: شوراي منتخبان تهران در حقيقت 21 كانديداي «ليست اميد» كه با راي مردم تهران به شورا راه يافته‌اند در نخستين جلسه خود كه صبح روز  دوشنبه برگزار شد، هيات رييسه موقت خود را انتخاب كردند.
وي افزود: در اين جلسه بنده به عنوان رييس و «احمد مسجدجامعي» و «شهربانو اماني» به عنوان نايب‌رييس و «بهاره آروين» و «حجت نظري» به عنوان منشي انتخاب شدند. انتخاب اين افراد به گونه‌اي است كه الويري به عنوان رييس موقت شوراي شهر و بهاره آروين و حجت نظري به عنوان منشي‌ها و مسجد جامعي نيز به عنوان نايب‌رييس اول و اماني نيز به عنوان يكي از بانوان به عنوان نايب‌رييس دوم انتخاب شد.
رييس شوراي منتخبان تهران از تشكيل دبيرخانه اين شورا خبر داد و افزود: از اين پس براي تشكيل جلسات بعدي و پيگيري كارهاي اين شورا دبيرخانه اين امور را پيگيري مي‌كند. مرتضي الويري گفت: ديروز  نخستين جلسه منتخبان شوراي شهر تهران با حضور 19 عضو تشكيل شد. اين جلسه در فضايي مناسب با حضور آقاي هاشمي و مسجدجامعي تشكيل و در مورد دستيابي به اطلاعات جزيي اداري- مالي شهرداري تهران بحث و تبادل نظر شد چراكه براي برنامه‌ريزي‌هاي آتي دستيابي به اين اطلاعات ضروري و حياتي است.
وي افزود: هيات رييسه موقت تا زمان استقرار 21 نفر در شوراي شهر تهران يعني 14 مردادماه جلسات خود را برگزار مي‌كند و در مورد موضوعات مختلف اين شهر بحث و تبادل نظر انجام خواهد شد. اين هيات رييسه اداره جلسات و هماهنگي‌ها را تا تشكيل شوراي شهر جديد تهران برعهده خواهد داشت. رييس شوراي منتخبان تهران در پاسخ به اين سوال كه آيا در اين جلسه درباره انتخاب شهردار تهران گفت‌وگويي صورت گرفته يا خير؟ گفت: در اين جلسه در مورد انتخاب شهردار تهران بحثي نشد، اما قطعا اين موضوع در دستور جلسات بعدي شوراي منتخبان قرار دارد. اين شورا دو روز در هفته جلسات خود را به صورت مستمر برگزار خواهند كرد و جلسه بعدي روز چهارشنبه با حضور 21 عضو منتخب شهر تهران برگزار خواهد شد.
الويري افزود: در اين جلسه آقاي محسن هاشمي ضمن تقدير از پيام رييس دولت اصلاحات تاكيد كرد كه هر راهكاري كه توسط جمع 21 نفره بيان شود به آن پايبند خواهد بود و همچنين صحبت‌هاي تخصصي درباره شهر تهران عنوان كردند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون