• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3825 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۸ خرداد

از صداوسيما گلايه داريم

محمدرضا ساكت مدير تيم‌هاي ملي فدراسيون فوتبال

1- درباره تداخل برنامه‌هاي آماده‌سازي تيم‌ ‌ملي اميد و شروع ليگ برتر، اين تداخل‌ها هميشه در برنامه‌ها وجود داشته است. اين مساله در اختيار فدراسيون‌ها نيست و طبيعتا بعد از اينكه ليست نهايي مشخص شود، تعاملات با باشگاه‌ها آغاز خواهد شد. من اميدوار هستم كه باشگاه‌ها هم همراهي لازم را انجام بدهند، چرا كه ما در بحث جوانان ناهماهنگي‌هايي با باشگاه‌ها داشتيم. فدراسيون در آن مقطع در يك دو‌راهي قرار گرفته بود، زيرا از طرفي باشگاه‌ها در ليگ قهرمانان آسيا حاضر بودند و از يك طرف هم برخي از بازيكنان ياران اصلي و شاخص تيم‌هاي‌شان بودند و از طرفي هم در تيم‌ ‌ملي هم به آنها نياز داشتيم. اين چالش هميشه وجود داشته است و ما نمي‌توانيم با يك برخورد اداري و دستوري با آن برخورد كنيم. البته فدراسيون فوتبال مي‌تواند هميشه تصميم قاطعي در اين باره بگيرد، اما هميشه ملاحظات فني براي حمايت از باشگاه‌ها وجود داشته است. ‌
2- در اين مسابقه بليت فروشي به طور كامل الكترونيكي انجام مي‌شود و هواداران مي‌توانند با ورود به سايت مشخص شده بليت بازي را تهيه كنند. پيش‌بيني كرده‌ايم كه در محل ورزشگاه بليت فروشي صورت نگيرد و هر كسي با در دست داشتن كارت ملي خود مي‌تواند به سايت مراجعه كرده و بليت را خريداري كند. تاكيد مي‌كنيم كه از هم‌اكنون وارد سايت شوند و بليت مورد نظر خود را تهيه كنند. كسي كه بليت الكترونيكي نخريده باشد نمي‌تواند وارد ورزشگاه شود. البته ما نسبت به برقراري نظم و انضباط هم تذكر مي‌داديم و اميدواريم مقرراتي كه مورد تاكيد فيفاست، اجرايي شود. اخيرا شاهد محروميت باشگاه پرسپوليس بوديم. اين خطر بالقوه ممكن است براي بقيه تيم‌ها هم ايجاد شود. بنابراين خود مردم بايد در اجراي قوانين و مقررات AFC و فيفا تعامل كامل را داشته باشند. با توجه به اينكه چند روز تا روز مسابقه زمان باقي‌ مانده است، تاكيد كرديم كه در روز مسابقه بليتي در ورزشگاه فروخته نشود، لذا از همه علاقه‌مندان مي‌خواهم به سايت مربوطه مراجعه كنند و اقدام به خريد بليت كنند.
3- ما گله اصلي را از سازمان صدا و سيما داريم كه بازي به اين مهمي كه بسيار كيفيت فني داشت را مورد پوشش قرار نداد؛ بازي‌اي كه از طريق تلويزيون مونته نگرو و از طريق ماهواره‌ها پخش مي‌شد. در اين باره هم سازمان صدا و سيما هيچ اطلاع‌رساني را به فدراسيون فوتبال انجام نداده بود. حتي آقاي تاج هم پيگير بودند كه اين بازي پخش شود اما هيچ اعلام نيازي به فدراسيون انجام نشده بود. تلويزيون يك شانس بسيار بزرگ را از مردم گرفت كه نتوانستند يك بازي بسيار خوب را تماشا كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون