• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3834 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۹ خرداد

دو كارگر در ريزش ديوار يك كارخانه كشته شدند

ايلنا| در ريزش ديوار يك كارخانه در حال ساخت در شهرك صنعتي اميركبير كاشان دو كارگر كشته شدند. هر دو نفر اين كارگران از اتباع خارجي هستند كه يك نفر از آنها 35 ساله و ديگري 40 ساله است. «مجتبي خالدي» سخنگوي اورژانس كشور گفت: پس از اين حادثه تيم‌هاي امداد و نجات بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند كه پس از انجام معاينات مشخص شد يكي از كارگران فوت كرده و كارگر ديگر كه دچار صدمات از ناحيه ريزش آوار شده بود به بيمارستان شهيد بهشتي كاشان منتقل شد. اين كارگر هم‌اكنون به علت آسيب‌هاي وارده در بيمارستان بستري است.

 

دستگيري داماد اسيدپاش
فرمانده انتظامي استان سمنان از دستگيري متهم اصلي اسيدپاشي روز شنبه در شاهرود خبرداد و گفت: داماد ‏اين خانواده با اجير كردن فرد اسيد پاش اقدام به اين كار كرده بود‎. سردار روح‌الامين قاسمي ضمن ‏اشاره به دستگيري متهم اصلي اسيدپاشي افزود‎: ‎داماد اين خانواده به علت اختلاف خانوادگي ‏كه با خانواده همسرش داشت با اجير كردن يك مرد ۲۴ ساله و دادن يك مبلغ جزيي به وي، او را مجاب به اين كار ‏كرده است. ‎ وي در ادامه تصريح كرد: اين مرد جوان ظهر شنبه در يك عمليات پليسي در منزلش بازداشت و به مقر پليس منتقل ‏شد‎.


ربودن مرد طلافروش و تهديد به اسيدپاشي
زن جواني به نام فرزانه و ناپدري‌اش كه مرد طلافروشي را ربوده و اقدام به آزار و اذيتش كرده بودند، بازداشت شدند. آنها ديروز در دادسراي جنايي تهران حاضر شدند. شاهين (شاكي پرونده) به بازپرس منافي آذر گفت: من طلافروش هستم و در جنوب شرق تهران طلافروشي دارم، اوايل فروردين ماه در طلافروشي‌ام با فرزانه آشنا شدم. او يك روز با دختر كوچكش به مغازه من آمد و گفت همسرش فوت كرده و با دخترش زندگي مي‌كند. او مدتي به مغازه من رفت و آمد داشت تا اينكه يك روز گفت كه به خانه خواهرش بروم. وقتي رسيدم او و ناپدري‌اش من را كتك زدند و گفتند كه اگر به آنها پول ندهم رويم اسيد مي‌پاشند. ما با هم درگير شديم و آنها به صورتم اسپري اشك آور پاشيدند. به يكي از دوستانم زنگ زدم و گفتم كه به حساب ناپدري‌اش پول واريز كند. آنها يك ميليون پول نقد و 50 ميليون سفته را از داخل كيفم سرقت كردند و در حالي كه من را تا سر كوچه شان بردند، همين كه رهايم كردند با پليس تماس گرفتم. سرانجام سجاد منافي‌آذر، بازپرس شعبه سوم دادسراي امور جنايي تهران متهمان را براي ادامه تحقيقات در اختيار اداره آگاهي قرار داد و بررسي‌ها در رابطه با اين پرونده ادامه دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون