• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3848 -
  • ۱۳۹۶ شنبه ۱۷ تير

بودجه خوب براي معلولان

محمود خسروي وفا رييس فدراسيون جانبازان و معلولين

1- مسير قانوني و كارهاي اداري واگذاري يك هكتار ورزشگاه تختي از استان تهران به فدراسيون جانبازان و معلولين انجام شده است و منتظر عقد تفاهمنامه بين استان تهران و فدراسيون براي اين واگذاري هستيم. بعد از عقد تفاهمنامه اين زمين به مدت ۱۰ سال به صورت اجاره‌اي در اختيار فدراسيون جانبازان و معلولين گذاشته خواهد شد تا براي ساخت كمپ تيم‌هاي ملي در رشته‌هاي دووميداني، فوتبال و تيروكمان اين زمين را تا پايان سال آماده كنيم.
2- براي اجراي طرح تختي اعم از ساخت پيست، سرويس فني، ورزشي، خوابگاه و... نياز به 9 ميليارد و پانصدميليون تومان بودجه داريم كه قرار است با حمايت شهرداري اين پروژه تا پايان سال به سرانجام برسد. اختصاص ۲۲ ميليارد بودجه توسط سازمان مديريت و برنامه‌ريزي به اين كميته در سال جاري خبر مهم است. امسال بدون هيچ گونه مشكلي و به موقع توانستيم تخصيص قانوني خود را از سازمان مديريت و برنامه‌ريزي دريافت كنيم.
3- روند كار اساسنامه كميته ملي پارالمپيك در مجلس به خوبي پيش‌مي‌رود و در حال حاضر در كميسيون اجتماعي مسير قانوني خود را طي‌ مي‌كند تا هرچه سريع‌تر براي تصويب نهايي وارد هيات دولت شود. بعد از تفكيك كميته ملي پارالمپيك از المپيك در سال گذشته و تخصيص به موقع بودجه در سال جاري امسال برنامه‌ها منظم‌تر و بهتر از سال گذشته پيش‌مي‌رود و تمام تلاش‌مان بر اين است كه بهترين نتايج را در مسابقات جهاني وزنه‌برداري، دووميداني و ساير رويدادهاي پيش‌رو در سال ۹۶ داشته باشيم.
4- در بازي‌هاي پارآسيايي جاكارتا اندونزي تنها به دنبال ارتقاي جايگاه خواهيم بود نه حفظ جايگاه قبلي. اگر در بازي‌هاي پارآسيايي اينچئون و گوانگجو چهارم شديم، در بازي‌هاي پارآسيايي جاكارتا ديگر تمركزمان حفظ جايگاه قبلي نخواهد بود و تمام سعي مان بر اين خواهد بود تا جايگاه خود را ارتقا ببخشيم و به مقام سوم دست پيدا كنيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون