• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3866 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۸ مرداد

اطلاعيه دفتر معاون كل نهاد رياست‌جمهوري

از گمانه‌زني درباره تركيب كابينه دوازدهم خودداري كنيد

گروه سياسي| گمانه‌زني در مورد اعضاي كابينه جديد در اين روزها پاي ثابت اظهارنظرها شده است اما دولتي‌ها از چنين شرايطي ناراضي هستند و ديروز اطلاعيه‌اي در اين مورد صادر كردند.
دفتر معاون كل نهاد رياست‌جمهوري در اطلاعيه‌اي از فعالان رسانه‌اي كشور خواست تا از هرگونه گمانه‌زني درباره تركيب كابينه دوازدهم تا زمان قطعي شدن خودداري كنند. به گزارش مهر، متن اين اطلاعيه به شرح ذيل است: در طي روزهاي اخير، شاهد افزايش مطالب غيرموثق در فضاي رسانه‌اي و شبكه‌هاي اجتماعي در مورد چيدمان اعضاي كابينه دولت دوازدهم هستيم كه در قالب گمانه‌زني‌ها و شنيده‌ها، به انتشار اخبار بدون هويت و فاقد استناد مي‌پردازد و شايبه ساماندهي اين اقدامات را بيش از پيش نمايان مي‌سازد.
در پي انتشار اخبار متعدد و ناصحيح در شبكه‌هاي اجتماعي و رسانه‌هاي مجازي مبني بر حضور جناب آقاي مرتضي بانك در مناصبي از قبيل وزارت كار و امور اجتماعي، رييس دفتري رييس‌جمهور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و سازمان امور اداري و استخدامي، سازمان مناطق آزاد و غيره به اطلاع هموطنان عزيز مي‌رساند چنين گمانه‌زني‌هايي نه‌تنها تهي از واقعيت است بلكه اساسا با هدف تخريب شخصيت ايشان و مشغوليت‌سازي براي نهاد رياست‌جمهوري اتفاق مي‌افتد.
انتخاب مديران ارشد دولت تدبير و اميد از اختيارات رياست محترم جمهور است و ضروري است با ايجاد فضاي آرام و مناسب، جناب آقاي دكتر روحاني را در اين خصوص، ياري نمود تا كابينه‌اي همسو با اهداف اعلامي ايشان و بر آمده از اراده مردم شريف ايران براي نيل به اهداف عالي دولت و نظام مقدس جمهوري اسلامي و در راستاي حل مشكلات جامعه تشكيل شود.
قطعا تصميمات رييس‌جمهور محترم بر اساس كار كارشناسي، مشورت با گروه‌ها، افراد موثر و ذي‌صلاح، و در نهايت با در نظر گرفتن مسائل و مصالح كلي نظام انجام مي‌گيرد كه ان‌شاءالله اين تصميمات مورد وثوق و تاييد مجلس محترم نيز قرار گيرد.
در پايان ضمن تشكر از پيگيري‌ها و فعاليت‌هاي اهالي رسانه، از فعالين اين حوزه در خواست مي‌شود با درك شرايط موجود از انجام هرگونه «گمانه‌زني» در اين زمينه خوداري شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون