• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3866 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۸ مرداد

بحث تخلفات شهرداري در ديدار عصر ديروز الويري و قاليباف

خبرگزاري صدا و سيما: رييس موقت منتخبان دوره پنجم شوراي اسلامي شهر تهران درباره ديدار عصر ديروزش با شهردار تهران گفت: گزارش‌هايي به اعضاي شوراي پنجم درباره برخي تخلفات در شهرداري تهران رسيده است كه اين ديدار در راستاي پيگيري اين موضوع انجام شد.
مرتضي الويري گفت: گزارش‌هايي درباره پرداخت و هزينه‌هاي بيش از حد مصوب سال ۹۶ به اعضاي شوراي پنجم رسيده است كه لازم بود اين موضوعات از آقاي قاليباف پيگيري شود.
وي با بيان اينكه با گذشت ۴ ماه از سال، شهرداري اجازه هزينه چهار دوازدهم بودجه را داشته است، گفت: اين در حالي است كه با توجه به گزارش‌هاي رسيده، پرداخت‌ها مازاد چهار دوازدهم انجام مي‌شود. الويري ادامه داد: موضوع تخريب باغ‌ها، موسسه خيريه امام رضا(ع) و برخي موضوعات ديگر در اين ديدار مطرح شد، تا آقاي قاليباف به ابهامات اعضا در اين باره پاسخ دهد.
رييس موقت منتخبان شوراي پنجم با اشاره به اينكه آقاي قاليباف موضوعات مطرح شده را نفي مي‌كرد، گفت: قرار شد موارد مطرح شده را پس از ارايه گزارش دقيق و با جزييات از جانب اعضاي منتخب شوراي پنجم از طرف شهردار تهران دريافت
كنيم. الويري در پاسخ به اينكه آيا درخصوص بدهي‌هاي شهرداري نيز با آقاي قاليباف صحبتي انجام شد يا خير؟ گفت: در اين زمينه صحبتي صورت نگرفت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون