• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3879 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۳ مرداد

خبر كوتاه

پاسخ فدراسيون فوتبال به فيفا:
شجاعي و حاج‌صفي محروم نيستند

پاسخ فدراسيون فوتبال ايران به فيفا درباره مسعود شجاعي و احسان حاج‌صفي به زودي ارسال مي‌شود. قرار است در پاسخ بر عدم محروميت اين دو بازيكن تاكيد شود. بعد از اظهارات معاون وزير ورزش و جوانان كه با بازتاب رسانه‌هاي خارجي همراه بود و حساسيت فدراسيون جهاني فوتبال را برانگيخت، فيفا از فدراسيون فوتبال ايران درخواست كرد كه در اين زمينه توضيحاتي را ارايه دهد. فدراسيون فوتبال ايران قرار است به زودي طي نامه‌اي به فيفا، در اين زمينه توضيح دهد و در پاسخ ارسالي بر عدم محروميت اين دو بازيكن تاكيد خواهد شد. فيفا در نامه‌اي كه به فدراسيون فوتبال ايران ارسال كرده بود به اين نكته اشاره داشت كه مسائل سياسي و ورزشي از هم جدا هستند.


اردوهاي متمركز تيم ملي بوكس تعطيل ‌شد!
جلسه كميته فني فدراسيون بوكس با حضور افشين داوري، سرپرست جديد فدراسيون، برگزار شد. در اين نشست درباره شرايط اردوهاي تيم ملي بوكس بزرگسالان ايران به بحث و اظهارنظر پرداختند. در پايان اين جلسه قرار شد ملي‌پوشان بوكس به مدت يك هفته به استراحت بپردازند. پس از پايان يك هفته استراحت، مربي كوبايي تيم ملي بوكس (باربارو خيمنز) به ملي‌پوشان برنامه‌هاي انفرادي را ارايه مي‌دهد و ملي‌پوشان در استان‌هاي خود به تمرينات ادامه مي‌دهند و در رقابت‌هاي كشوري بزرگسالان كه اوايل آبان ماه برگزار مي‌شود به روي رينگ مي‌روند.


گوارديولا: بايد از نظر هجومي قوي‌تر شويم

منچسترسيتي ادامه هفته‌ نخست ليگ برتر انگليس به مصاف تيم تازه صعود كرده برايتون رفت و موفق شد با دو گل اين تيم را شكست دهد تا سه امتياز هفته‌ نخست را به جيب بزند. پپ گوارديولا سرمربي اسپانيايي منچسترسيتي بعد از پايان مسابقه، گفت‌: برايتون تيم قابل احترامي است كه با تمام داشته‌هايش جنگيد و اميدوار بود كه از ما در اين بازي امتياز بگيرد. خوشبختانه تيمم به ثبات خوبي دست پيدا كرده ولي باز هم بايد بهتر از اين شويم. از بازيكنانم خواسته‌ام كه در فاز هجومي فوتبال بهتري را به نمايش بگذارند تا در بازي‌هاي بعدي اين طور به مشكل بر نخوريم. متاسفانه در اين بازي خيلي آرام حمله مي‌كرديم در حالي كه بايد جور ديگر در زمين رفتار مي‌كرديم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون