• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3892 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۷ شهريور

يك ايراني مديرعامل شركت بين‌المللي اوبر شد


پس از استعفاي «تراويس كالانيك» در پي بحراني شدن وضعيت كمپاني «اوبر» (شركت حمل‌و‌نقل بين‌المللي مسافر كه ايده اسنپ از آن گرفته شده) اعضاي هيات‌مديره‌ اين كمپاني، روز گذشته دارا خسروشاهي را به‌عنوان مديرعامل جديد اين شركت انتخاب كردند. خبري كه در رسانه‌هاي بين‌المللي بازتاب بسيار زيادي داشت و برخي رسانه‌ها مثل نيويورك تايمز (كه خسرو شاهي عضو هيات‌مديره آن است) خبر اين انتخاب را در سمت مديرعاملي اوبر به عنوان خبر فوري منتشر كردند.
مديرعامل جديد اوبر يكي از اعضاي خانواده بزرگ خسروشاهي است كه برندهاي تولي پرس و مينو را در ايران راه‌اندازي كرده‌اند و نام‌شان با شركت توليددارو گره خورده است. دارا خسرو شاهي كه سال‌ها پيش به همراه خانواده‌اش به امريكا مهاجرت كرد، اين روزها رييس كمپاني اكسپدياست، كمپاني موفقي كه 12 سال است سكان مديريت آن به دست خسروشاهي است و در زمينه ارايه آنلاين خدمات مربوط به سفر فعاليت مي‌كند. مديرعامل جديد اوبر در سال 1348 در تهران متولد شده است و خانواده‌اش در زمان انقلاب به امريكا مهاجرت كردند.
او يكي از پردرآمد‌ترين مديران امريكا محسوب مي‌شود و در سال 2016 با حقوق سالانه 96 ميليون دلار، رتبه نخست را در بين مديران حوزه تكنولوژي به دست آورد. پيش از خسرو شاهي مگ ويتمن از مديران كمپاني «hp» و همچنين جف ايملت، مديرعامل پيشين «جنرال الكتريك» براي سمت مديرعاملي اوبر كانديدا شده بودند .

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون