• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3895 -
  • ۱۳۹۶ شنبه ۱۱ شهريور

كشتي به خاطر انتخابات و راي اعتماد مجلس سكوت كرد

منصور برزگر پيشكسوت كشتي

فدراسيون كشتي نيازي به حمايت مضاعف وزارت ورزش و جوانان ندارد و متوليان اين وزارتخانه بهتر است سه ميليارد تومان معوقه اين فدراسيون را پرداخت كنند.
تا جايي كه من شنيده‌ام فدراسيون كشتي چند ماه گذشته به دليل برگزاري انتخابات رياست‌جمهوري و متعاقبا اخذ راي اعتماد وزراي محترم، با همه مشكلات و تنگناهاي موجود تلاش كرد، براي اينكه طرح مشكلات و مسائل كشتي كشور، محل سوء برداشت‌هاي سياسي نشود و موجب بر هم خوردن فضاي اجتماعي ورزش كشور در ايام انتخابات نباشد، از طريق مكاتبات و مذاكرات متعدد با مسوولان وزارت ورزش و جوانان، حق و حقوق خانواده كشتي را به عنوان ورزش اول كشور پيگيري كند؛ اما متاسفانه هيچ نتيجه‌اي دريافت نكرد.
يكي از مسائل اصلي فدراسيون كشتي، عدم پرداخت بيش از 3 ميليارد تومان از معوقات خانواده كشتي كشور از ابتداي سال تاكنون است. علاوه بر آن حدود يك و نيم ميليارد تومان ديگر از معوقات فدراسيون كشتي نيز، بايد از طريق كميته ملي المپيك به فدراسيون تخصيص داده شود، كه اين موضوع هم به دليل عدم تخصيص منابع دولتي به كميته المپيك به دست اين فدراسيون و ساير فدراسيون‌ها نرسيده است. فدراسيون كشتي با وجود طلب چهار و نيم ميليارد توماني خود تلاش كرد با آرام نگه داشتن فضاي كار در كشتي كشور، به سختي مقدمات حضور تيم‌هاي ملي بزرگسالان، جوانان، نوجوانان خود را در رقابت‌هاي آسيايي و جهاني در دو رشته آزاد و فرنگي و در كنار كشتي‌هاي سنتي مردان و زنان دنبال كند. حالا سوال ما اين است كه چرا حق كشتي را نگه داشته‌اند؟ مگر ما پرافتخارتر و مظلوم‌تر از ورزش ملي كشور داريم؟ چرا مي‌توانند حقوق ميلياردي فلان مربي يك رشته خاص ورزشي را ماهانه بدهند؟ اما وقت كسب افتخارات از تشويق و تجليل از كشتي به يكباره غافل مي‌شوند و هيچ كس وقتي براي تجليل از قهرمانان بزرگ و قهرماني‌هاي بزرگ كشتي ندارد...
تا جايي كه من شنيده‌ام فدراسيون كشتي با وزارت ورزش ١٤ ميليارد تومان موافقتنامه امضا شده دارد و تا پايان شش ماهه اول سال حداقل نيمي از آن (حدود هفت ميليارد) بايد به فدراسيون پرداخت شود و چيزي فراتر از حق كشتي نمي‌خواهد و نياز به حمايت مضاعف ندارد. از مسوولان وزارت ورزش مي‌پرسم چه اتفاقي افتاده كه اين اندازه كشتي را در تنگنا گذاشته‌ايم؟ مردم مي‌خواهند بدانند، چرا حق كشتي را نگه داشته‌اند؟ اگر مشكل مالي است پس چرا حقوق ميلياردي كي‌روش را پرداخت مي‌كنند اين سوالي است كه ما جامعه كشتي از آقايان داريم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون