• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3181 -
  • ۱۳۹۳ يکشنبه ۲۶ بهمن

بهارستان از فرعي

  شنيديم كه بهمن اخوان، نماينده سابق مردم تفرش، آشتيان و فراهان در مجلس با راه‌اندازي وب‌سايتي خبري فعاليت‌هاي خود براي انتخابات مجلس دهم را آغاز كرده است. اخوان كه سابقه عضويت در كميسيون اصل 90 مجلس را در كارنامه خود دارد مسووليت ستاد حسن روحاني در استان مركزي را در انتخابات رياست‌جمهوري سال 92 برعهده داشت. ازاو با عنوان يكي از شانس‌هاي استانداري استان مركزي ياد مي‌شد.
   برخي خبرها حاكي از آن است كه تعدادي از اصولگرايان سنتي به شدت نسبت به برخي اقدامات درون جناح خود براي ائتلاف با جبهه پايداري و آيت‌الله مصباح يزدي انتقاد دارند. به اعتقاد اين اصولگرايان، جامعه روحانيت مبارز و حزب موتلفه هنوز ماهيت جبهه پايداري را نشناخته‌اند. ابوالقاسم رئوفيان، دبير كل حزب ايران زمين واز نزديكان محسن رضايي يكي از اين چهره‌هاي اصولگراست. او ديروز هم در گفت‌وگو با سايت خبري آريا گفته است كه اصولگرايان بايد بپذيرند نمي‌توانند با افراط‌گرايان همراه شوند.
  شنيده‌ها حاكي از آن است كه اسامي محمدعباسي، وزير ورزش و جوانان دولت محمود احمدي‌نژاد و محمد فروزنده ،معاون نيروي انساني دولت سابق و غلامحسين الهام ،سخنگوي دولت سابق در فهرست انتخاباتي محمود احمدي‌نژاد براي انتخابات مجلس دهم قطعي شده است. همچنين گفته مي شود از حجت‌الاسلام طاهريان، نماينده فعلي مردم گرگان و سخنگوي كميسيون فرهنگي هم دعوت شده است كه اواين دعوت را رد كرده است.
  شنيده شده است كه جمعه‌شب حميد رسايي، مرتضي آقاتهراني و محمود نبويان از اعضاي جبهه پايداري در منزل محمود احمدي‌نژاد با اوديدار و گفت‌وگو داشته‌اند. گفته مي‌شود احمدي‌نژاد شخصا مسووليت انتخاب كانديداهاي موردعلاقه‌اش را برعهده گرفته است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون