• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3182 -
  • ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۷ بهمن

باخوانندگان

 5932-0912
تمام پزشكان محترم متفق القول هستند كه مصرف نوشابه و آب ميوه‌هاي گاز‌دار براي سلامتي انسان ضررهاي فراواني دارد به همين سبب از مسوولان دلسوز خواهشمنديم از توليد و پخش آنها و ساير اقلام نوشيدني و خوراكي مضر قاطعانه جلوگيري كنند.
 5932-0912
با مطرح شدن آلودگي هوا در جلسه مشترك سران محترم قوا اميد وافر مي‌رود تا با اتخاذ تصميمات سازنده و عملي، اين بحران با اصلاح آلايندگي سوخت‌ها، توسعه فضاي سبز، جمع‌آوري خودروهاي فرسوده و دودزا و ساير موارد ديگر از بين برود تا بيش از اين سلامتي و زندگي هموطنان به خطر نيفتد.
 9188-0912
تبليغاتي كه در پيش نمايش سي دي فيلم‌ها وجود دارد و امكان رد كردن آنها نيست، مصداقش كشك خاله‌اي شده كه هيچ احترام و حقي براي مصرف‌كننده آن قايل نيست. نمي‌دانم با كدام معيار اخلاقي به خود حق مي‌دهيم براي منافع خود عمر و وقت ديگراني را كه نه نياز دارند و نه مايلند اين تبليغات را ببينند بسوزانيم؟ اين عمل كه بالاترين سرمايه ما يعني عمرمان را هدر مي‌دهد از طرف كدام مرجع، اخلاقا و قانونا مجاز اعلام شده؟ كدام مرجع قانوني متولي اتلاف منفعت‌طلبانه عمر ديگران است؟ كاش اين افراد مي‌دانستند راه كسب درآمد به اين طريق و دزديدن عمر مردم كمتر از دزدي مال آنان نيست! فيلمسازان مدت‌ها به مردم آموزش كپي نكردن فيلم‌ها را دادند و ما اندكي آموختيم حالا براي پيش درآمد فيلم‌شان كه ساعات عمر ما را مي‌دزدد به كه شكايت كنيم؟

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون