• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3110 -
  • ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۷ آبان

انهدام سه باند توزيع مواد مخدر در آذربايجان غربي

اعتماد | به دنبال عملياتي ضربتي از سوي نيروي انتظامي استان آذربايجان غربي در 24 ساعت گذشته، سه شبكه تهيه و توزيع مواد مخدر در اروميه و سردشت متلاشي شد. سردار شرفي، فرمانده انتظامي آذربايجان غربي در تشريح روند رسيدگي به پرونده تهيه و توزيع مواد مخدر در سطح اين استان گفت: در راستاي كسب خبري مبني بر اينكه سه شبكه بزرگ مواد مخدر در سطح استان آذربايجان غربي به تهيه و توزيع مواد مخدر مشغولند، به سرعت پرونده‌يي در اين خصوص تشكيل و رسيدگي به موضوع در دستور كار ماموران اين فرماندهي قرار گرفت.
به گفته سردار شرفي تحقيقات در دو شكل محسوس و غيرمحسوس براي شناسايي و دستگيري عاملان توزيع مواد مخدر در دستور كار ماموران قرار گرفت. همزمان كارآگاهان با بررسي بانك اطلاعاتي پليس موفق به شناسايي هويت سوداگران مرگ شدند و به اين طريق رسيدگي به پرونده در مسير تازه‌يي قرار گرفت.
اطلاعات پليس نشان مي‌داد كه سوداگران مرگ در قالب سه باند تهيه مواد مخدر در نقاط جرم‌خيز استان آذربايجان غربي اقدام به توزيع مواد مخدر از انواع مختلف مي‌كنند.
فرمانده انتظامي آذربايجان غربي در تشريح روند دستگيري متهمان گفت: با انجام تحقيقات محسوس و غيرمحسوس و زيرنظر گرفتن نقاط جرم خيز استان به تدريج محدوده فعاليت اين سه باند در شهرستان‌هاي اروميه و سردشت كشف شد كه به دنبال آن و در اقدامي ضربتي مخفيگاه متهمان مورد بازرسي ماموران قرار گرفت.
به گفته سردار شرفي در بازرسي از محل‌هاي ياد شده چهار كيلو و 375 گرم هرويين، يك كيلو و 707 گرم ترياك و يك كيلو گرم مواد مخدر از نوع شيشه به همراه چند عدد پايپ شيشه‌يي و وافور كشف و ضبط شد.
در اين عمليات 7 نفر از سوداگران مرگ نيز دستگير شدند كه پس از انجام بازجويي‌هاي اوليه و با تشكيل پرونده مقدماتي براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون