• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3927 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۰ مهر

جهان؛ خارج از مرزها

آلودگي 84 درصد آب آشاميدني افغانستان، هشدار تغيير اقليم، ساخت دو ساختمان در دانشگاه كابل با همكاري چين و بازتاب سخن دبيركل ناتو كه خروج از افغانستان را پرهزينه‌تر از ماندن دانسته است؛ سرخط مهم‌ترين خبرهاي افغانستان است. روزنامه «افغانستان ما» هم به نقل از نخست‌وزير پاكستان روايت كرده: «براي هيچ فرد يا گروهي پناهگاه امن ايجاد نكرديم.»

اعلام استقلال كاتالونيا و تعليق آن براي مذاكره با مادريد، آتش‌سوزي گسترده در كاليفرنيا با دست‌كم 15 كشته و برگزاري انتخابات رياست‌جمهوري در ليبريا؛ مهم‌ترين خبرهاي روزنامه‌هاي اسپانيا است. روزنامه «ال پاييس» گزارش چالش ترامپ با وزير خارجه امريكا در مورد ضريب هوشي را منتشر كرده و «لاوانگوارديا» خبر مي‌دهد: «مركل از تشكيل وزارت دارايي براي يورو استقبال كرد.»

تركيه در مسير كاهش تنش با امريكا و حمايت اكثر روس‌ها از پوتين؛ سرخط خبرهاي يونان است. روزنامه «تانيا» خبر داده: «اختلاف ترامپ و وزير خارجه با وجود تكذيب ترامپ ادامه دارد.» و «تاكسي‌دروموس» گزارشي درباره ارايه كمك‌ها به فرزندان قشر كم‌درآمد در مدارس يونان و وظيفه دولت در حمايت از حقوق انسان‌ها، يوناني و غيريوناني دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون