• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3933 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۷ مهر

دستگيري ۱۸ نفر از اراذل و اوباش در پاساژ علاءالدين

 سرهنگ سعيد راستي، معاون عمليات پليس اطلاعات و امنيت عمومي تهران بزرگ از دستگيري ۱۸ نفر از اعضاي باند اراذل و اوباش و سارقان محدوده پاساژ علاءالدين خبر داد و گفت: «در روزهاي اخير اطلاعاتي از سوي شهروندان و كسبه مجتمع تجاري علاءالدين براي برخورد با متهماني كه اقدام به دعواي صوري و سرقت اموال مشتريان و كسبه مي‌كردند و همچنين فروش گوشي‌هاي بدلي داده شده بود كه بلافاصله در دستور كار قرار گرفت.»
او ادامه داد: «با بررسي‌هاي فيلم دوربين‌هاي امنيتي پاساژ و همچنين اظهارات مالباختگان موفق شديم هويت ۱۸ نفر از سارقان را شناسايي كنيم.»
به گفته سرهنگ راستي، بررسي‌هاي پليسي نشان مي‌داد همه اعضاي اين باند به صورت گروهي با يكديگر فعاليت مي‌كنند و در زمان شناسايي طعمه افراد حاضر با بر هم زدن نظم و امنيت عمومي و همچنين انجام عربده كشي و استفاده از سلاح سرد از جمله قمه و چاقو اقدام به ايجاد رعب و وحشت در بين كسبه و مشتريان حاضر در پاساژ مي‌كردند.
اوگفت: «سه‌شنبه شب در شبيخون پليسي و با انجام چندين عمليات پي درپي همه اعضاي باند در تهران، ري، اسلامشهر و رباط‌كريم شناسايي و دستگير شدند. از مخفيگاه متهمان بيش از صدها گوشي تلفن همراه اصل و بدل شناسايي و كشف شد. متوسط سني متهمان دستگير شده ۲۵ تا ۳۵ سال است و در بررسي‌ها سابقه‌دار بودن برخي از اعضاي باند براي پليس مشخص شده است.» باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون