• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3959 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱ آذر

نوبخت: انتقاد رييس‌جمهور از مسكن مهر بجا بود

محمدباقر نوبخت، سخنگوي دولت با اشاره به اينكه انتقاد رييس‌جمهور از مسكن مهر سر پل ذهاب بجا و بحق بود، گفت: نبايد هر انتقاد دولت را به معناي سياسي‌كاري تلقي كنند. به گزارش ايسنا، وي گفت: تخريب مسكن مهر در اثر زلزله بيشتر از ساير ساختمان‌ها بود. برخي ساختمان‌ها كه در مسير گسل هم بودند آسيب جدي نديدند. نبايد براي مردم احساس ناامني ايجاد كنيم، ولي بايد مسكن مهر بازبيني شود. موضع رييس‌جمهور بحق و بجا بود و نبايد هر انتقادي كه دولت مي‌كند برچسب سياسي خورده و تخطئه شود. نوبخت همچنين درباره اقدامات دولت براي جبران خسارات مردم در مناطق زلزله‌زده گفت: دولت 281 ميليارد تومان براي اسكان موقت، ترميم و مرمت‌ خانه‌ها و احداث و بازسازي واحدهاي صددرصد تخريب شده به صورت بلاعوض و 659 ميليارد تومان به صورت تسهيلات ارزان قيمت پرداخت مي‌كند كه تخصيص بودجه آن هم داده شده است تا اين تسهيلات به چهار هزار و 500 خانوار شهري و 11 هزار خانوار روستايي برسد.

 

لاريجاني: كمر داعش شكست
علي لاريجاني، رييس مجلس شوراي اسلامي كه در راس هياتي براي حضور در دهمين مجمع عمومي مجالس آسيايي به تركيه سفر كرده است، در بدو ورود خود به فرودگاه بين‌المللي آتاتورك با حضور در جمع خبرنگاران با بيان اينكه بسياري از كشورهاي منطقه به دلايل مختلفي به‌خاطر كشورهاي بزرگ تنوع در تصميم‌گيري دارند، عنوان كرد: از اين‌رو حل برخي ماجراجويي‌هاي امريكا در منطقه طولاني شده است؛ از جمله مسائل تروريسم كه چند دهه است گرفتاري آن دامنگير منطقه شده است. به گزارش ايلنا، وي ادامه داد: درحال حاضر كمر داعش در منطقه شكسته شده و ظرفيت‌هاي خوبي در منطقه وجود دارد كه با وجود حمايت‌هاي امريكا مي‌توانند مقاومت كنند تا ماجراها ختم مي‌شود كه اين پيروزي‌ها باارزش است.

 

علوي: اختلاف بين مردم و مسوولان مايه هلاكت است
حجت‌الاسلام والمسلمين علوي، وزير اطلاعات با بيان اينكه اختلاف بين مردم و بين مسوولان موجب زمين‌گير شدن و از بين رفتن صلابت مي‌شود، تصريح كرد: از اينكه انسان‌ها و مجموعه‌هايي كه بايد خدمتگزار باشند، انرژي و توان خود را صرف اختلاف مي‌كنند، دلگير مي‌شويم. به گزارش ايسنا، علوي اختلاف را مايه هلاكت دانست وگفت: در شرايطي كه امريكا، رژيم صهيونيستي و دشمنان منطقه‌اي به دنبال تخريب ايران هستند، بايد وحدت داشت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون