• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3968 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۳ آذر

زير پوست انتخابات فدراسيون‌هاي ورزشي

در بسكتبال، واليبال و تكواندو چه مي‌گذرد

وحيد جعفري

انتخابات فدراسيون‌هاي ورزشي از آنچه تصور مي‌كنيم به ما نزديك‌تر است، حال بماند كه در اين بين، انتخابات ديگر از جمله كميته ملي المپيك را نيز پيش رو داريم و همين امر باعث شده تا افراد به دنبال منافع شخصي، دست به كار شده و براي رسيدن به صندلي رياست، خيلي زيرپوستي دست به هر كاري بزنند تا به هدف خود- كه رسيدن به مسند رياست است- برسند؛ و تلاش مي‌كنند با استفاده از ارتباطات، صاحب كرسي شوند و ظاهر امر هم نشان مي‌دهد كه تا به اينجاي كار حداقل تكليف روساي سه فدراسيون مهم بسكتبال، واليبال و تكواندو مشخص شده و ديگر نامزدهاي تصدي پست رياست براي اينكه شكل ماجرا حفظ شود در ليست انتخابات حضور دارند. در واليبال گزينه‌ مورد تاييد كه نظرش به نظر رييس قبلي نزديك‌تر است را بايد رييس بعدي اين رشته دانست؛ اما اينكه چرا با اينكه زمان ثبت نام نامزدها تمام شده و افراد داوطلب مشخص هستند زمان برگزاري انتخابات مشخص و اعلام نشده است را بايد در انتخابات ديگر يعني انتخابات كميته ملي المپيك جست‌وجو كرد!
ثبت نام از نامزدهاي انتخاباتي فدراسيون بسكتبال نيز از صبح ديروز شروع شده و جالب اينكه نخستين نفري كه با حضور در دفتر فدراسيون براي حضور در انتخابات ثبت نام كرد يكي از مديران وزارت ورزش بوده است. مازيار ناظمي، مديركل روابط عمومي و اطلاع‌رساني وزارت به عنوان نخستين نامزد انتخاباتي ثبت نام كرد تا حرف و حديث‌هاي زيادي در اين باره به راه بيفتد كه در ادامه نيز به اين موضوع خواهيم پرداخت كه چه خبر در پشت پرده انتخابات اين فدراسيون مي‌گذرد. ثبت‌نام از نامزدهاي انتخاباتي فدراسيون بسكتبال تا 10 روز كاري ادامه خواهد داشت.
يكي ديگر از فدراسيون‌هاي ورزشي كه انتخابات آن را پيش رو داريم، فدراسيون تكواندو است و همه از كوچك و بزرگ از حالا مي‌دانند كه چه كسي رييس اين رشته المپيكي خواهد شد، از همين رو معلوم نيست چه نيازي به برگزاري انتخابات است؟ محمد پولادگر با تمام حواشي و نتايج ضعيفي كه واليبال در چند وقت اخير كسب كرده همچنان رييس اين فدراسيون باقي خواهد ماند تا فرصت عرض اندام به ديگر نفرات نرسد. بايد منتظر ماند و ديد تكليف اين انتخابات چه مي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون