• ۱۴۰۳ جمعه ۲۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3973 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۱ آذر

وجود دسته‌بندي‌هاي نابه‌جا در شهرداري

ايلنا| محمدعلي نجفي، شهردار تهران در مراسم بهره‌برداري از پروژه پل‌هاي تقاطع غير همسطح بزرگراه شهيد خرازي با محور 45 متري شهيد باقري گفت: «امروز تهران تبديل به يك كارگاه بزرگ سازندگي شده است و با وجود تمام مشكلات با تلاش هر روزه همه پيمانكاران و كارمندان شهرداري پروژه‌ها ادامه مي‌يابد. اميدواريم مردم تهران آن طور كه حق‌شان است از مواهب تهران بهره ببرند. تهران نفس مي‌كشد و حيات در آن ادامه دارد و اين شهر نقش اساسي در توسعه كشور دارد و اميدوار هستيم بتوانيم دست به دست هم تهران را به شهري نمونه تبديل كنيم.»
او ادامه داد: «البته مشكلاتي هم وجود دارد. يكي از مسائل اصلي ما كمبود منابع در شهرداري است، اما در بودجه 97 شهرداري پيش‌بيني‌هاي بسيار خوبي انجام شده است و تيم شهرداري و شورا با همكاري تلاش مي‌كنند تا در دو هفته آ‌ينده اصلاحيه بودجه 96 را انجام دهند. در بودجه هشت هزار ميليارد تومان اوراق مشاركت براي كلانشهرها و چهار هزار ميليارد تومان آن براي پروژه‌هاي ريلي اختصاص دارد.»
او درباره انتقادات به انتصاب داوري به عنوان مديرعامل سازمان آتش‌نشاني گفت: «هيچ‌كدام از اين انتقادات وارد نيست و قرار شده آقاي داوري و همكاران‌شان مطلبي در رابطه با انتقادات وارد شده تهيه كنند. متاسفانه در سازمان شهرداري يكسري دسته‌بندي‌هاي نابه‌جا وجود دارد. در شهرداري هر نفر را كه استخدام مي‌كنيم در هر سازمان 10 نفر ناراضي مي‌شوند. مطمئنا در كل شهر تهران 10 هزار نفر هم از من ناراضي هستند.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون