• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3990 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۱ دي

ويژه

آغاز مرحله دوم فروش اوراق گواهي سپرده سرمايه‎گذاري توسط بانك آينده

مرحله دوم عرضه اوراق گواهي سپرده سرمايه‎گذاري (عام) يك‏ساله بانك‏آينده از روز دوشنبه 11 دي‎ماه 1396، آغاز مي‌شود.
اين اوراق يك ساله و با نرخ سود سالانه 16 (شانزده) درصد، به‎صورت روزشمار و معاف از ماليات عرضه مي‎شود. پرداخت سود به‎صورت ماهانه و نرخ بازخريد 14 (چهارده) درصد، قبل از سررسيد است.
 عرضه اين اوراق در واحد‎هاي 1 (يك) ميليون ريالي و از تاريخ 11 لغايت 17 دي‎ماه به مدت 6 روز كاري خواهد بود.
علاقه‎مندان مي‎توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر و خريد اوراق به شعب بانك آينده در سراسر كشور يا به تارگاه بانك به نشاني www. ba24. ir  مراجعه كنيد.

 

استقرار خرد مالي اولويت اصلي گروه سايپا

مديرعامل گروه خودروسازي سايپا در سمينار اعضاي مالي، هيات‌مديره و‌ مديران مالي و‌ اقتصادي گروه سايپا گفت: استقرار خرد مالي در گروه سايپا از اولويت‌هاي اصلي سايپا در شرايط فعلي است. محسن جهرودي با بيان‌مطلب فوق، اظهار كرد: خرد مالي مجموعه‌اي از فضائل مالي است كه بايد در همه فعاليت‌هاي گروه سايپا اعم از توسعه محصول، بازار سرمايه و سهام و پرداخت‌ها مدنظر قرار گيرد.
وي تصريح كرد: انضباط مالي و رعايت عدالت و انصاف در پرداخت‌ها از ويژگي‌هاي خرد مالي است كه بايد در همه سطوح و اركان سازمان سايپا تسري يابد. جهرودي به استقرار حسابداري مديريت و حسابداري سود و زيان در فعاليت‌هاي شركت‌هاي زيرمجموعه سايپا تاكيد كرد و‌ گفت: حسابداري مديريت همانند يك قلب تپنده عمل مي‌كند و زمان ورود به بازار يا خروج از آن را هوشمندانه تشخيص مي‌دهد. ارتقاي شفافيت حساب‌هاي مالي، انعكاس آن در حسابداري مستقل، اعتباربخشي به سهامداران بورسي و غيربورسي از مواردي است كه بسيار مورد تاكيد است.

 

توسعه همكاري‌هاي فني و تجاري در فولاد مباركه

گردهمايي بزرگ شركت‌هاي توليدكننده لوازم خانگي و شركت فولادمباركه با تاكيد بر توسعه همكاري‌هاي فني و تجاري و با هدف حمايت متقابل از توليد ملي و اشتغال، با حضور مديرعامل و مديران حوزه فروش و بازاريابي فولادمباركه و جمعي از مديران عامل و كارشناسان بزرگ‌ترين توليدكنندگان لوازم خانگي كشور در تهران برگزار شد. بهرام سبحاني گفت: ۲۵ سال از آغاز حيات فولادمباركه در كنار صنعت لوازم خانگي و ساير صنايع كشور مي‌گذرد. در اين سال‌ها صنعت كشور با فراز و نشيب‌هاي فراواني مواجه بود؛ اما آنچه بيش از هرچيز اهميت داشته و دارد، وجود فضاي سالم و حمايت و همدلي بوده كه باعث شده صنايع داخلي زمينه‌هاي رشد و تعالي يكديگر را فراهم آورند و امروز در اين گردهمايي اين مهم به خوبي مشهود است. وي با بيان اينكه فولادمباركه از زمان راه‌اندازي تا امروز در چارچوب استراتژي‌هاي برگرفته از الگوهاي جهاني در حال حركت است، گفت: يكي از اصول راهنماي فولادمباركه مشورت كردن با مشتريان است. در اين فرآيند فولادمباركه با آگاهي از ميزان رضايتمندي مشتريان و ذي‌نفعان خود و به عبارت ديگر با شنيدن صداي مشتري، خود را در مسير رشد فزاينده‌اي قرار مي‌دهد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون