• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4012 -
  • ۱۳۹۶ شنبه ۷ بهمن

الو... اعتماد

از آقاي زنگنه، وزيرنفت قدرداني مي‌كنم. فقط به اين دليل كه فساد مالي درون سيستم وزارت نفت را پنهان نكرد. اين يعني اجازه داد جاي بيماري و سوراخ درون سيستم تحت مديريتي‌اش پيدا شود و بتوان آن را درمان كرد. ‌اي كاش مديرمجموعه ما هم  چنين مي‌كرد.
۰۹۱۲۰۰۰۸۰۶۷
  هرگاه خواهش مي‌كنيم كه بدهكاران عمده بانكي را معرفي كنيد، هربار مي‌گوييم مفسدان اقتصادي كه در دستگاه قضايي پرونده دارند را معرفي كنيد، مي‌گويند نبايد آبروي كسي را برد. حالا كسي هست بگويد اين همه حفاظت از بدهكاران عمده بانكي و اخلالگران اقتصادي چه سودي براي شما و مردم و مهم‌تر از همه نظام ما داشته است؟
رييس‌جمهور آمد تلويزيون و گفت ما كه نگفتيم مالباختگان موسسه‌هاي مالي و اعتباري بروند از همان‌ها كه بهشان پول داده‌اند پول‌شان را طلب كنند و قول داد مشكل‌شان را حل كند. اما آقاي رييس‌جمهور نگفت دولت دقيقا تاوان خرابكاري چه كساني در اين موسسات را برگردن گرفته است. چرا هيات موسس و هيات ام ناي اين موسسه‌ها را معرفي نمي‌كنند؟ چرا آنها نمي‌آيند توضيح بدهند چه برسر مردم و دارايي‌شان آورده‌اند؟
۰۹۱۳۰۰۰۱۹۸۳
 وقتي مي‌خواستند هدفمندي يارانه‌ها را در مجلس تصويب كنند هي پشت سر هم مصاحبه مي‌كردند، مي‌گفتند اين بزرگ‌ترين جراحي اقتصاد ايران است. نمي‌دانم الان نمايندگان مجلس هشتم كجا هستندولي هنوز چندتايي از آنها به ويژه از حوزه انتخابيه مشهد نماينده‌اند. مي‌شود با آنها مصاحبه و از آنها سوال كنيد نتيجه آن جراحي چه شد؟
۰۹۱۷۰۰۰۸۷۶۲
 من به زحمت حدود ۲ميليون تا ۲ميليون و ۵۰۰هزارتومان درآمد دارم، بسته به اينكه اضافه‌كار و كارانه بگيرم يا نه. الان ۳ سال است نتوانسته‌ام پول پيش خانه‌ام را افزايش دهم و مرتب اجاره سنگين‌تر شده است. حالا برايم سوال است كه چطور عده‌اي هستند كه ۱۰۰ ميليون تومان و ۲۰۰ ميليون تومان يا خيلي بيشتر پول داشته‌اند كه بگذارند در موسسه مالي و اعتباري سودش را بگيرند؟
۰۹۹۰۰۰۰۹۱۳۲
 آقاي زنگنه متشكريم. من بودم اين جمله را در توييتر هشتگ مي‌كردم. يكي مثل زنگنه فساد مالي در وزارت نفت را كتمان نمي‌كند و درباره‌اش حرف مي‌زند يكي هم مثل آن وزير كه خطاب به شهردار تهران مي‌گويد بيان فساد ديگران گناه نابخشودني است.
۰۹۳۶۰۰۰۶۶۱۲
 به نظرم روزنامه اعتماد كه خود را اصلاح‌طلب مي‌داند بايد به خوبي از رفتار آقاي زنگنه، وزير نفت دفاع كند و در مقابل از رفتار وزير كشور انتقاد كند. يعني چه كه وزيركشور معتقد است شهردار تهران در بيان فساد گناهي نابخشودني مرتكب شده است. منطق ايشان در اين مصلحت‌انديشي و پنهانكاري چيست؟
۰۹۱۴۰۰۰۸۰۲۲

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون