• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4012 -
  • ۱۳۹۶ شنبه ۷ بهمن

عليرضا جهانبخش سفير برند شامپوي كليير شد

عليرضا جهانبخش، بازيكن حرفه‌اي تيم ملي فوتبال ايران، سفير برند شامپوي كليير شد.
جهانبخش كه در حال حاضر در هلند بازي مي‌كند و عنوان سومين لژيونر برتر قاره آسيا را به خود اختصاص داده است، به عنوان چهره ايراني شامپوي ضد شوره‌ كليير با شركت يونيليور همكاري خواهد كرد.
كريستيانو رونالدو از سال 2009 ميلادي سفير برند شامپوي كليير مردانه در سراسر جهان بوده است. به عنوان بخشي از استراتژي برند، كليير همواره سعي دارد كه در كنار رونالدو به عنوان چهره جهاني خود، روابط خود را با مخاطبان هر كشور از طريق همكاري با چهره‌هاي محبوب ملي تحكيم كند. انتخاب جهانبخش به عنوان سفير برند كليير در ايران، با راي قاطع مصرف‌كنندگان ايراني در يك نظرسنجي عمومي صورت گرفت، چراكه آنان بر اين باورندكه شخصيت مبارزه‌طلب و تاثير‌گذار اين بازيكن، به خوبي با شخصيت شكست‌ناپذير برند كليير همخواني دارد.
شامپوي كليير با شعار «دليلي براي پنهان شدن نيست» كه اعتماد به نفس ناشي از عدم شوره سر را خاطرنشان مي‌كند، شرايطي را فراهم مي‌كند تا با ظاهري بي‌نقص همه‌جا ظاهر شويد، اجازه دهيد دنيا آنطور كه مي‌خواهد درباره‌ شما بينديشد و شما با اعتماد به نفس خود، قضاوت و پيش‌داوري ديگران را به مبارزه بطلبيد.
جهانبخش در اين خصوص اظهار كرد: «داشتن موي خوش حالت و بي‌نقص همواره براي من اهميت زيادي داشته و من هميشه از كليير استفاده مي‌كنم چون نه‌تنها با كليير نگراني درباره شوره و پوست سرم ندارم، بلكه به من كمك مي‌كند در هر حالتي، چه در زمين فوتبال و چه خارج از آن، موهايي بدون نقص داشته باشم و اعتماد به نفسم را حفظ كنم.» جهانبخش اضافه كرد: «من هميشه مي‌خواهم كه بهترين انتخاب را داشته باشم و شامپوي مردانه شماره 1 جهان، يكي از همان
 انتخاب‌هاست.»

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون