• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4015 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۰ بهمن

برزگر: شوراي فني فرمايشي نيست

منصور برزگر درباره جلسه اخير شوراي فني كشتي آزاد اظهار كرد: تمامي اعضاي شوراي فني متفق‌القول به اين نتيجه رسيدند كه خادم بهترين گزينه ممكن براي به دست گرفتن سرمربيگري است. خادم اصرار داشت كه فعلا صبر كنيد و گزينه‌هاي مختلف را مورد بررسي قرار دهيد اما ما مسابقات مختلف را پيش رو داريم و تيم بايد هر چه سريع‌تر ساخته و پرداخته شود، به همين دليل نيز خادم به عنوان بهترين گزينه انتخاب شد. بايد مسابقات پيش رو برگزار شود تا درباره آينده تصميم‌گيري كنيم. ما دنبال اين بوديم شخصي را پيدا كنيم كه بتواند اين‌بار سنگين را بكشد. با توجه به شناختي كه از خادم و توانايي‌هاي او داشتيم در حال حاضر وي مناسب‌ترين گزينه براي سرمربيگري تيم ملي بود.
برزگر در پاسخ به اين سوال كه با توجه به اقدام خادم در واگذاري وظايف و اختياراتش به حميد بني‌تميم آيا خادم مي‌تواند به خوبي هدايت آزادكاران را بر عهده داشته باشد؟ اظهار كرد: با اين كار، خادم با فراغ بال مي‌تواند روي مسائل تيم ملي تمركز كند و وقت بگذارد. او ارتباط بسيار خوبي با كشتي‌گيران دارد و بيش از همه مربيان ديگر نسبت به شرايط آنها آگاه است.
وي درباره ارزيابي خود از علت نامه خادم به شوراي فني در معرفي هر چه سريع‌تر سرمربي تيم ملي گفت: به خاطر فشارهايي كه به او وارد شده بود به شوراي فني نامه زد تا در اين باره هر چه سريع‌تر تصميم‌گيري شود و تكليف مشخص شود. ما نيز همگي به اتفاق او را به عنوان سرمربي انتخاب كرديم. آيا واقعا افرادي كه در اين چند روز حرف از سرمربيگري‌شان در تيم ملي به ميان آمد مي‌توانستند از عهده اين كار برآيند؟ برخي افراد كه مي‌گويند شوراي فني فرمايشي است، چرا حاضر نشدند خودشان زيرنظر همين شورا به عنوان سرمربي فعاليت كنند؟ ما قبل از اينكه رسول خادم را به عنوان سرمربي معرفي كنيم از طريق برخي از اعضا با بعضي از گزينه‌هاي ديگر صحبت كرديم. رعايت فرآيند انتخاب تيم‌هاي ملي و همكاري زيرنظر شوراي فني شروط اصلي ما بود.
متاسفانه برخي افرادي كه امروز از سرمربي شدن خادم انتقاد مي‌كنند و مي‌گويند شوراي فني فرمايشي و قدرت تصميم‌گيري ندارد، چطور عنوان مي‌كنند ما حاضر نيستيم زيرنظر همين شورا كار كنيم؟ يكي از تفاوت‌هاي كشتي ايران و روسيه همين است كه همه روس‌ها حاضرند زير يك سقف كار كنند، اما در ايران اينچنين نيست. انحصار و قدرت‌طلبي وقتي اتفاق مي‌افتد كه حاضر نيستيم نظر جمعي را بپذيريم و بعد مي‌گوييم چرا يك نفر همه كارها را انجام مي‌دهد. در حالي كه خادم اختيارات خود را به بني‌تميم واگذار كرده و در آينده بعضي از مسووليت‌هاي ديگرش را هم ممكن است واگذار كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون