• ۱۴۰۳ شنبه ۲۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4042 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۴ اسفند

الو... اعتماد

از اينكه به موضوع مهم درختكاري توجه كرديد ممنونم. اما بايد بگويم در منطقه محل سكونت ما در شهر تهران وضعيت غمباري حاكم است. ما 30 سال است كه در خيابان قصرالدشت زندگي مي‌كنيم ولي دريغ از يك پارك مناسب. تمام همسايه‌هاي ما در اين 30 سال خانه‌شان را اجاره داده‌اند و به محله‌هاي ديگر رفته‌اند. ولي قرار نيست همه محله شان را ترك كنند. از شهرداري محترم خواهشمندم براي احداث يك پارك مناسب فكري كنند. واقعا امكانات موجود پاسخگوي نياز اين منطقه نيست.

5540... 0919

 

وضعيت كارگران برخي شركت‌هاي صنعتي خوب نيست و در بعضي موارد چند ماه حقوق نگرفته‌اند و وضعيت معيشتي‌شان به شدت به هم ريخته است. پيشنهاد مي‌كنم مشكلات اقتصادي واحدهاي صنعتي از طريق اتاق بازرگاني به طور جدي‌تري بررسي شود. هميشه نبايد دولت در اين موارد دخالت كند. بعضي وقت‌ها هم بخش خصوصي بايد آستين بالا بزند.

8853... 0912

يكي از مخاطبان هميشگي شما هستم. پيام من را به گوش استاندار كرمان برسانيد. آقاي استاندار به عنوان يك معلم كه افتخار خدمت به اين كشور و نظام را داشته‌ام از شما خواهش مي‌كنم اجازه دهيد شوراي شهر كرمان كه منتخب مردم است شهر را بر اساس مصلحت مردم اداره كند، نه مصلحت كساني كه طرح‌هاي عمراني را اجرا مي‌كنند.

6680... 0913

 

روزنامه محترم اعتماد انتظار داريم اخبار مربوط به ورزشكاران زن را بيشتر پوشش دهيد.

7029... 0919

 

گويا قرار است باز هم تعدادي از شركت‌هاي سازمان تامين اجتماعي طي اجراي بودجه 97 به فروش برسد. آن هم در شرايطي كه خود دولت بحران صندوق‌هاي بازنشستگي را يك «ابرچالش» معرفي كرده‌است. آيا بهتر نيست اين تصميم متوقف شود تا آينده صندوق‌هاي بازنشستگي روشن‌تر شود. فروش اين شركت‌ها آينده فروشي نيست؟

09120006543

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون