• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4056 -
  • ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۵ فروردين

پيگيري استانداري و فرمانداري بوشهر

كنسرت محسن شريفيان (آهنگساز و خواننده بوشهري و گروه ليان) كه ۱۱ فروردين در شهر كلمه برگزار شد، با حواشي فراواني در قبل و بعد از برگزاري روبه‌رو شد. قطعي غيرعادي برق و اينترنت شهر كلمه از توابع استان بوشهر در حين اجراي كنسرت محسن شريفيان كه به دستور يكي از مقامات اين شهرستان انجام شد، باعث نيمه تمام ماندن كنسرت شريفيان و گروهش شد. در پي اين مساله، امام جمعه برازجان و بسيج دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي بوشهر بيانيه‌هايي مجزا صادر كرده و نسبت به اين موضوع واكنش‌هايي متفاوت نشان دادند.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان بوشهر در واكنش به پيامدهاي اين اجرا گفت: اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان بوشهر مجوز را صادر كرده و پاي آن هم ايستاديم چون قانوني بود. با توجه به اينكه فشارهايي آوردند كه نمي‌گذاريم كنسرت برگزار شود اما پس از استعلام‌هاي شوراي تامين و فرمانداري دشتستان براي تامين امنيت، اين مجوز را صادر كرديم و پاي آن هم ايستاديم چون مجوز قانوني بود.

ماحوزي تصريح كرد: در اين شهرستان، تنها با گروه آقاي محسن شريفيان يعني گروه ليان مخالفت مي‌شود و هيچ گروه موسيقي ديگري چنين مشكلي ندارد. مثلا در همين شهر برازجان كه امام جمعه آن معترض شده‌اند، بيش از ۱۰ كنسرت در سال اخير برگزار شده. مي‌شود گفت برخي متعصبان تنها نسبت به آقاي شريفيان موضع دارند و در ساير موارد ما هيچ مشكلي تاكنون نداشته‌ايم. ايلنا

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون