• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4056 -
  • ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۵ فروردين

دستگيري عامل آتش‌سوزي اهواز

گروه اجتماعي| آتش‌سوزي سنگين در يك قهوه‌خانه در بازار كيان اهواز جان 11 نفر را گرفت و 14 نفر از جمله سه آتش‌نشان را مصدوم كرد.

بعد از وقوع اين آتش‌سوزي سوالات بسياري درباره چرايي اين آتش‌سوزي ايجاد شد و حتي گمان مي‌رفت كه اين آتش‌سوزي عمدي، موضوعي امنيتي باشد. سرهنگ علي قاسمپور، معاون اجتماعي پليس خوزستان درباره اين شايعات گفت: «پس از وقوع حريق در قهوه‌خانه «نوراس» محله كيان اهواز، تيم‌هاي جنايي پليس آگاهي تحقيقات خود را آغاز كردند. اين آتش‌سوزي عمدي است اما به هيچ‌وجه امنيتي نيست. اختلافات شخصي باعث ايجاد حريق عمدي در اين قهوه‌خانه شده و تاكنون چند مظنون در اين باره دستگير شده‌اند و همچنين عامل اصلي جنايت به زودي شناسايي مي‌شود.»

همانطور هم شد؛ سرهنگ محمد صفري، فرمانده انتظامي اهواز چند ساعت بعد يك جوان ۱۷‌ساله را عامل آتش‌سوزي قهوه‌خانه منطقه كيان اهواز كه منجر به مرگ ۱۱ نفر شد، معرفي كرد. او درباره جزييات بيشتري از حادثه آتش‌سوزي قهوه‌خانه‌اي در منطقه كيان اهواز گفت: «به فاصله چهار ساعت مظنون اين حادثه دستگير شد و خيلي زود به آتش زدن اين قهوه‌خانه اعتراف كرد.»

به گفته صفري، فرد دستگير شده يك جوان ۱۷‌ساله به هويت «م-م» است كه به علت اختلاف با مدير قهوه‌خانه كه شوهر‌خاله او است، دست به اين اقدام زده و بعد از دستگيري به اقدام جنون‌آميز خود اعتراف كرده و بازسازي صحنه جرم هم در محل در صبح روز گذشته انجام شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون