• ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۲ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4659 -
  • ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۲ خرداد

ويژه

آزمون‌هاي شايستگي دريانوردي   در بندر بوشهر برگزار شد

همزمان با ساير بنادر كشور، آزمون‌هاي شايستگي دريانوردي براي دريانوردان بخش سفرهاي نامحدود در بندر بوشهر برگزار شد. به گزارش روابط عمومي، محمد قاسمي معاون امور دريايي اداره كل بنادر و دريانوردي استان بوشهر در اين باره گفت: در راستاي اجراي مفاد كنوانسيون بين‌المللي استانداردهاي آموزش، صدور گواهينامه و نگهباني موسوم به STCW و طبق قوانين و مقررات ملي، يكي از وظايف سازمان بنادر و دريانوردي و به تبع آن بنادر، برگزاري آزمون‌هاي شايستگي دريانوردي به منظور ارزيابي شايستگي دريانوردان و صدور گواهينامه‌هاي بين‌المللي دريانوردي براي آنان است. قاسمي افزود: در همين راستا و بر اساس سياست سازمان بنادر و دريانوردي مبني بر تمركززدايي، تقويت جايگاه بنادر و به ويژه به منظور كاهش تردد دريانوردان به مركز در شرايط شيوع ويروس كرونا، براي اولين بار آزمون‌هاي شايستگي دريانوردي براي دريانوردان بخش سفرهاي نامحدود همزمان با مركز و ساير بنادر طبق شيوه‌نامه مربوطه برگزار شد.


قدرداني وزير تعاون از اقدامات يكي از شركت‌هاي تابعه بانك رفاه

وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي از اقدامات شركت پتروشيمي اميركبير در جريان مبارزه با ويروس كرونا در سطح شهرستان بندرماهشهر و بخش‌ها و روستاهاي مجاور منطقه قدرداني كرد. به گزارش روابط عمومي بانك رفاه كارگران، در متن تقديرنامه وزير، خطاب به دكتر غلامپور مديرعامل اين شركت آمده است: « با عنايت به نامه استاندار خوزستان و ابراز رضايت از خدمات ارزنده جنابعالي و پرسنل آن مجموعه در زمان شيوع ويروس كرونا از جمله تامين تجهيزات، ملزومات براي مردم مناطق محروم، ضدعفوني معابر و اماكن شهرستان بندر ماهشهر و بخش‌ها و روستاهاي مجاور و نيز تهيه و توزيع اقلام و بسته‌هاي معيشتي- بهداشتي، بدينوسيله مراتب قدرداني خود را اعلام كرده و از درگاه خداوند منان توفيقات روزافزون جنابعالي و همكاران شركت پتروشيمي اميركبير را در سال «جهش توليد» مسالت مي‌كنم.»


  امنيت؛ الزام بانكداري الكترونيكي 

 فرشيد فرخ‌نژاد، رييس هيات مديره بانك رفاه در يادداشتي با اشاره به تغيير سبك زندگي اجتماعي و وابستگي روزافزون بشر به فناوري‌هاي نوين، اتخاذ رويكردهاي مبتكرانه در ارايه خدمات مالي كه پايه و اساس ارتباطات اجتماعي عصر حاضر در حوزه‌هاي مختلف كسب و كار به شمار مي‌روند را يك ضرورت اجتناب‌ناپذير عنوان كرد. به گزارش روابط عمومي بانك رفاه كارگران، متن يادداشت به اين شرح است: در حال حاضر با گسترش بيماري كوويد 19 در سراسر جهان و الزام كسب و كارها به رعايت قرنطينه، ارايه خدمات غيرحضوري و پرهيز از انجام مبادلات نقدي اسكناس و سكه، نقش بانكداري الكترونيكي در انجام تراكنش‌هاي مالي بسيار پر رنگ‌تر از قبل شده است.

انعقاد قرارداد صدور كارت اعتباري فرهنگيان

شركت پرداخت ‌الكترونيك پاسارگاد از شركت‌هاي زيرمجموعه فناپ طي نشستي با موسسه صندوق ذخيره فرهنگيان، قرارداد صدور كارت اعتباري فرهنگيان را منعقد كرد. به گزارش روابط‌عمومي بانك ‌پاسارگاد، جلسه انعقاد قرارداد ارايه كارت اعتباري به فرهنگيان عضو صندوق ذخيره فرهنگيان، ميان شركت پرداخت الكترونيك پاسارگاد به نمايندگي از هلدينگ فناپ و بانك ‌پاسارگاد از يك سو و شركت فرآيند نوين استحكام سازه به نمايندگي از هلدينگ خدماتي تدبيرگران اطلس و صندوق ذخيره فرهنگيان از سوي ديگر، در محل صندوق ذخيره فرهنگيان برگزار شد. ارايه خدمات باشگاه مشتريان آوند و رسانه اختصاصي معلم در قالب مجموعه خدمات كارت اعتباري اعضاي صندوق ذخيره فرهنگيان، از ديگر خدمات مورد توافق در اين نشست بود. بر اين اساس، طبق اعتبارسنجي صندوق ذخيره فرهنگيان و با استفاده از تسهيلات اعطايي بانك‌ پاسارگاد، امكان اعطاي اعتبار 50 تا 500 ميليون ريالي در قالب كارت اعتباري براي هر يك از فرهنگيان عضو صندوق فراهم شده است. دارنده كارت مي‌تواند بخشي از اعتبار كارت كه قابل مصرف در شبكه شاپرك است را به‌ صورت حضوري يا اينترنتي در تمام فروشگاه‌هاي متصل به شاپرك خرج كند و مبلغ را به ‌صورت اقساطي به اعتباردهنده بازگرداند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون