• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۷ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4875 -
  • ۱۳۹۹ شنبه ۹ اسفند

ويژه

پل آفتاب  و  خيابان‌هاي تابان و آسمان افتتاح  شد

پل آفتاب كه با تلاش شبانه‌روزي كارشناسان و مديران شهري طي حدود 10 ماه ساخته شده و در اختيار مردم اصفهان قرار گرفته بود ديروز به صورت رسمي با حضور محمود واعظي، رييس دفتر رييس‌جمهور بهره‌برداري  شد. 
به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌اي شهرداري اصفهان با حضور رييس دفتر رييس‌جمهور، استاندار اصفهان، شهردار و فرماندار اصفهان، رييس شوراي اسلامي شهر و مديران استاني و شهري، پل آفتاب كه در مجاورت رينگ حفاظتي شهر اصفهان و روي بزرگراه شهيداردستاني قرار دارد به صورت رسمي در هفتادمين برنامه «اصفهان در مسير اميد» بهره‌برداري شد و در اختيار مردم شهر اصفهان قرار گرفت. 
اين پل اتصال‌دهنده ترافيك خيابان‌هاي آسمان و تابان به حلقه حفاظتي ترافيكي اصفهان و يكي از نقاط مهم اين حلقه حفاظتي است. هم اكنون عمليات احداث محور اتصال‌دهنده پل آفتاب و پل‌هاي شهيدسليماني دركنار كارخانه قند اصفهان به عنوان نقطه صفر حلقه حفاظتي شهر اصفهان در حال اقدام و عمليات احداث در حال پيشرفت است. با احداث اين محور، ترافيك خيابان‌هاي آسمان و تابان به صورت مستقيم به  حلقه حفاظتي ترافيكي متصل شده و مسير خود به سمت جنوب اصفهان(جاده شيراز) و يا شرق اصفهان(جاده نايين و يزد) را ادامه مي‌دهد.


پيشنهادات  كميته‌هاي تخصصي  و فني در سال ۱۴۰۰ بررسي شد

جلسه كميته‌هاي تخصصي و فني اتحاديه قطارشهري‌هاي كشور با حضور روساي كميته‌ها به صورت حضوري و ويديوكنفرانس به ميزباني اتحاديه شركت‌هاي قطارشهري كشور برگزار شد. به گزارش كميته روابط عمومي و اطلاع‌رساني اتحاديه قطارشهري‌هاي كشور، جلسه كميته‌هاي تخصصي و فني اتحاديه قطارشهري‌ها و با حضور كيانوش كيامرز رييس مجمع و مديرعامل قطارشهري مشهد، اردشير احمدزاده مديرعامل اتحاديه شركت‌هاي قطارشهري كشور، بابك ناصري رييس كميته تخصصي منابع انساني، علي عبدالله‌پور رييس كميته تخصصي بهره‌برداري، عليرضا دربندي رييس كميته تخصصي حقوقي و قراردادها، محسن محمديان رييس كميته تخصصي روابط عمومي و اطلاع‌رساني، سيدمحمدشريف محسني رييس كميته تخصصي ايمني و مديريت بحران، ميرشمس خاوري رييس كميته تخصصي برنامه‌ريزي مالي و بازرگاني، علي كردرستمي رييس كميته تخصصي برنامه‌ريزي- مالي- بازرگاني و حبيب رضايي‌ملك رييس كميته تخصصي تجهيزات ثابت به صورت حضوري و ويديوكنفرانس تشكيل شد.  در ابتداي جلسه احمدزاده مديرعامل اتحاديه شركت‌هاي قطارشهري كشور با اشاره به اينكه سال ۹۹ به دليل شيوع ويروس كرونا جلسات حضوري كمتر برگزار شد، گفت: ما به صورت ويديوكنفرانس بيش از 40 جلسه را برگزار كرده‌ايم امروز نيز با هدف ارايه جمع‌بندي از فعاليت‌هاي يك سال گذشته كميته‌هاي مختلف و نگاهي به برنامه‌هاي آينده در سال ۱۴۰۰ اين جلسه را برگزار كرده‌ايم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون