• ۱۴۰۳ جمعه ۶ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4902 -
  • ۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۵ فروردين

خبر

پرونده‌هاي بلاتكليف شهداي محيط‌بان تعيين تكليف مي‌شود

تمامي پرونده‌هاي بلاتكليف مرتبط با شهداي محيط‌بان، تا پايان ماه مبارك رمضان رسيدگي و تعيين تكليف خواهند شد.سرهنگ جمشيد محبت‌خاني؛ فرمانده يگان حفاظت محيط‌زيست كشور، در ديدار با سعيد اوحدي؛ رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران، ضمن قدرداني از پيگيري و اقدام او براي انجام فوريت در احراز شهادت دو محيط بان زنجاني و احراز شهادت شهيد خواجويي، هماهنگي بيشتر در خصوص رسيدگي به ساير پرونده‌هاي سال‌هاي گذشته شهداي محيط بان از جمله شهيد تاج محمد باشقره را خواستار شد. رييس بنياد شهيد هم از نهايي شدن تمامي پرونده‌هاي راكد يگان حفاظت محيط‌زيست كشور تا پايان ماه مبارك رمضان خبر داد.

 

درخواست لغو منع تردد شبانه براي اهداكنندگان خون

سخنگوي سازمان انتقال خون كشور با اشاره به لزوم اهداي خون در ماه مبارك رمضان، گفت: «همه ساله در ايام ماه مبارك رمضان به دليل روزه‌داري هموطنان از آمار اهداي خون در كشور كاسته مي‌شود. امسال با توجه به شيوع گسترده ويروس كرونا و استمرار قانون منع تردد و عبور و مرور شبانه، اين سازمان با چالش جدي عدم حضور اهدا‌كنندگان و كاهش شديد ذخاير خوني كشور مواجه خواهد شد آن هم در حالي كه سازمان انتقال خون ايران موظف است جوابگوي نزديك به ۹۰۰ بيمارستان و مركز درماني از نظر تامين خون و فراورده‌هاي آن نظير پلاكت، گلبول قرمز فشرده شده و پلاسما باشد.در اين خصوص مكاتبات لازم با ستاد ملي مقابله با بيماري كرونا انجام شده كه اميدواريم همكاري‌هاي لازم با اهدا‌كنندگان خون از نظر تردد به مراكز اهداي خون انجام شود.»


دستورات پليس براي ماه رمضان 

 نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران در اطلاعيه‌اي بر توجه عموم مردم به ويژه صاحبان و متصديان واحدهاي صنفي و اماكن عمومي به رعايت و اجراي برخي موارد در جهت حفظ حرمت ماه مبارك رمضان تاكيد كرد. در اين اطلاعيه‌ آمده است: «روزه‌داران گرامي، در جهت تقويت خويشتنداري و گسترش ارزش‌هاي اخلاقي و رعايت حرمت اين ماه عزيز از هرگونه تظاهر به روزه‌خواري و سرو غذاي سرد يا گرم در پارك‌ها، تفرجگاه‌ها، معابر عمومي و… اكيدا خودداري كنند. از هموطنان به‌ويژه رانندگان وسايل نقليه عمومي انتظار مي‌رود با رعايت نكات بهداشتي و ضد عفوني كردن مداوم خودروها، از تظاهر به روزه‌خواري و استعمال دخانيات در داخل خودرو و ايجاد آلودگي صوتي پرهيز كنند. »

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون