• ۱۴۰۳ جمعه ۲ آذر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
بانک ملی صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4905 -
  • ۱۴۰۰ يکشنبه ۲۹ فروردين

افزايش و تنوع خدمات غيرحضوري بانك آينده براي مقابله با موج چهارم كرونا

بانك آينده با هدف كمك به قطع زنجيره انتقال ويروس كرونا، با توسعه خدمات بانكداري الكترونيكي، بسترهاي لازم و امكانات خود را براي استفاده غيرحضوري مشتريان از خدمات بانكي، بدون مراجعه به شعب افزايش داده است. بدين‌منظور مشتريان اين بانك مي‌توانند با مراجعه به وب‌سايت رسمي بانك آينده به ‌نشاني ba24.ir و از طريق زيربخش‌هاي «هميار مشتري» و ديگر ابزارهاي موجود، خدمات مورد نظر خود را به ‌صورت غيرحضوري دريافت كنند. در حال حاضر امكان ارايه خدماتي همچون ثبت درخواست افتتاح حساب، انتخاب شعبه از سوي مشتري، ثبت درخواست‌هايي مانند واريز گروهي بين‌بانكي، واريز گروهي درون‌بانكي، درخواست افتتاح حساب جديد، فرم واريز و درخواست افتتاح حساب گروهي از طريق وب‌سايت بانك در دسترس عموم هموطنان است. يادآور مي‌شود؛ مشتريان بانك آينده همچنان مي‌توانند با بهره‌گيري از خدمات الكترونيكي مستمر اين بانك نظير: سامانه پيشخوان مجازي، سامانه كيليد، همراه‌بانك، تلفن‌بانك و اينترنت‌بانك، نسبت به انتقال وجه بين حساب‌ها، پرداخت اقساط، اطلاع از مانده كارت‌هاي شتابي، پرداخت قبوض خدماتي، دريافت شارژ سيم كارت‌هاي اعتباري و ساير خدمات اقدام كنند. بانك آينده پيش از اين نيز با پيش‌بيني امكان افتتاح غيرحضوري حساب در سامانه‌ كيليد در اين عرصه پيشگام بوده است. مركز ارتباط بانك آينده به ‌شماره 27663200-021 به‌ صورت شبانه‌روزي آماده پاسخگويي به هموطنان محترم است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون